söndag, juni 29, 2008

En glädjefylld helg

Nu är jag tillbaka efter en underbar helg hos Kortmakaren. Det var längesedan jag hade så en så rolig och givande helg. Tänk vad fantastiska Tina och Maria är och hur generös Maria verkligen är. Jag är stum av beundran på alla sätt och vis. Tack snälla Maria för denna underbara helg och tack alla underbara DT-medlemmar och ni andra som var med denna härliga helg!!!

Trött är jag dock för lite party blev det lördagen och inte läggdags förrän fram mot 3 på natten dessutom upp i ottan (vi träffades kl. 9:00) idag för en massa pyssel och planeringar. Jag lär somna mycket gott ikväll.

Jag behövde verkligen den här helgen då jag imorgon ska tillbaka till mitt gamla jobb, detta innebär ångest ska ni veta men jag har valt det själv. Jag har valt att stanna på deltid för att istället lägga fokus på PaperMaze och makens företag. Men lite inkomst måste vi ha och då blir det, åtminstone tillfälligt, på mitt gamla jobb. Till hösten ska jag försöka hitta något annat deltidsjobb men nu under sommaren är det inte riktigt läge.

Har pysslat en del i helgen men mycket finns kvar hos Kortmakaren ofotograferat och en del annat som jag har med mig hem är inte klart så ni får se några andra kort idag som jag gjort tidigare till Kortmakaren. Ni vet väl att Kortmakaren har 20% på MASSOR av Penny Black-stämplar, så passa på!

Ha en härlig vecka!

Kram

5 kommentarer:

  1. Att komma iväg och ha roligt en hel helg är guld värt. Hoppas nu att det går bra på jobbet och du vet att jag håller tummarna för att du snart hittar ett annat jobb!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Det var jättetrevligt att träffa dig i helgen! Hoppas att vi ses snart igen...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det var superkul att äntligen få träffa dig. Hoppas att vi ses igen.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Psst! Du har fått en utmärkelse i min blogg.
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Så trevligt det lät. Och lika fina kort som vanligt har du gjort

    kram

    SvaraRadera