tisdag, juli 08, 2008

En oviss framtid...

Igår sa jag upp mig. Orkar inte med att jobba fler helger och kvällar och vara borta från man och barn. Samt att inte ha någon fritid alls. För inte jobbar jag bara på mitt vanliga jobb, jag har PaperMaze samt Anders företag att sköta, så jag jobbar helt klart mer än 100%.

Men nu är det alltså slut med det. Sa upp mig igår efter att ha jobbat en vecka med ångest och en stor klump i magen. Anders kommer att jobba mer på sitt "vanliga" jobb i höst och jag kommer att ägna mig åt våra två företag, det känns underbart. Men samtidigt lite ovisst och spännande. Men framförallt känns det så skönt att slippa mitt gamla jobb, det är förknippat med så mycket negativt för mig så jag är MYCKET glad över att slippa det! Nu får det bära eller brista!

Kram

En lättad Paula

9 kommentarer:

  1. Ojdå. Då får man bara önska dej lycka till med de andra jobben då. Bara man känner sig tillfreds med livet så går det nog bra

    kram am

    SvaraRadera
  2. Vet hur det är att gå runt och vantrivas på jobbet! Jag tycker det är underbart att du tar steget, även ifall det känns ovisst så är det viktigaste att du mår bra. Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Lycka till Paula! Det ska säkert gå bra. Och gör det inte det får du söka ett nytt jobb ;) Skönt när man väl bestämt sig även om livet blir lite ovisst en tid.
    Stor Kram

    SvaraRadera
  4. Det var ett stort beslut du tagit - men ett bra. Inte ska man behöva må så dåligt över ett jobb.

    Kram L8

    SvaraRadera
  5. Lycka till !
    Det var bra gjort av dig. Man ska inte gå till jobbet med en massa hemska klumpar i magen !
    Kramis Petra

    SvaraRadera
  6. Bra beslut ! Du har ju mått dåligt länge på det skitjobbet. Och ha tre jobb låter inte så hälsosamt varken för kropp eller själ.
    Lycka till Paula, jag tror att du kommer att känna mer glädje nu.
    *kramar*

    SvaraRadera
  7. Du är klok Paula, det är inte värt att gå runt och vantrivas med en klump i magen. Nu håller jag tummarna för att det löser sig ändå utan det jobbet!
    kram Annika

    SvaraRadera
  8. Jag säger som de andra....jag tror att det är ett klokt beslut. Man ska inte behöva gå till sitt jobb och känna att man mår dåligt. Det ordnar sig säkert för dig öndå.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag tycker också att det verkar vara ett klokt beslut och håller mina tummar för att det ska gå bra för dig! Man måste göra det man känner i hjärtat...

    Kram!

    SvaraRadera