onsdag, juni 04, 2008

Utmaning

Blev utmanad av Annika för ett tag sedan men har totalt glömt bort det men bättre sent än aldrig =)

3 namn jag går under: Paula, paulap och mamma
3 saker som skrämmer mig: Grymheten i världen, sjukdomar, miljöförstöringen.
3 saker jag har på mig: leggins, tunika, örhängen inköpta i Bulgarien förra året.
3 sanningar: Jag är ordningsam, jag är fundersam, jag älskar att pyssla (men önskar mer tid).
3 saker jag verkligen vill ha: mer pengar, ett roligt jobb, tid.
3 bloggar jag utmanar: alla som inte redan blivit det =)

Ha en härlig dag i solen. Själv ska jag snart iväg till simskolan med Ella som just nu går en intensivkurs. Hon ville verkligen inte gå och har gråtit varje gång detta kommit upp på tal men nu erkänner hon att det är det roligaste hon någonsin gjort =)

kram
Paula

1 kommentar:

  1. Heja Ella! Kul att hon gillar simskolan! Petra och Felicia börjar nästa vecka, hoppas de gillar det lika mycket. Ha det gott! *kramis*

    SvaraRadera