torsdag, oktober 11, 2007

Nu är det dags!

Ja, nu var det dags för ett nytt inlägg och här ska ni få se mina första tre DT-kort för Kortmakaren.






På det överste och nedersta kortet har jag använt mig av stämplar från Kortmakaren. På det mellersta kortet är det Stickers från Penny Black som använts istället för stämplar, även dessa kommer naturligtvis från Kortmakaren =).

Nu har jag pysslat lite här på morgonen, nu ska jag ta en dusch sen bär det av mot det stora köksbordet för att plugga till min företagsengelska-tenta som jag har nästa vecka. Känner att jag borde klara den utan alltför mycket slit men jag känner också att jag har en möjlighet till VG ganska lätt i detta ämne så lite slit kan det ju dock vara värt =).

Ha en härligt slut på veckan!

Kram

14 kommentarer:

  1. Åh, vad snygga kort! Gillade verkligen det med skridsko Wilma.
    Din DT kollega Susanne :)

    SvaraRadera
  2. Titta du fick till det till slut och som vanligt måste jag säga att jag älskar dina kort.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken vacker julstjärna! Var har du fått tag i den stämpeln?
    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Jaa jag skrev ju det innan idag - GRÖN av avund !!! *fniss*
    Underbara kort gumman !! Du skulle kunna få vem som helst att köpa stämplar. Heja heja !
    *kramar om*

    SvaraRadera
  5. ooooh!! Shit!! Vilka fina kort du gjort åt Kortmakaren! Du är otroligt duktig vännen! =)
    Gillar hur du komponrar ihop dem å får en lite "story" i dem alla =)
    Älskar även dina tävlingsbidrag..klart att du vann! Stort grattis ifrån mej!
    Å tack för gulligt inlägg på min blogg *glad*
    kram Petra

    SvaraRadera
  6. Ojojojjoj så fina!!!
    Du är verkligen duktig!

    Massvis av kramar från fantasilösa mig:D

    SvaraRadera
  7. Sååå fina kort - som vanligt!

    Kortmakaren ska vara glad över att du är hennes DT.

    Kram L8

    SvaraRadera
  8. Jag är så glad över att det pysslas hos dig och att du inte bara sitter och sliter inför tentorna!

    Korten är läckra och det första känns riktigt som Paula! De andra är oxå fina. Förresten gillar du poker?

    kram ANnika

    SvaraRadera
  9. Tjenare!

    WOW, så snygga :) rådiggar pokerkortet. Lilla Wilma på skridskor var bedårande tror nog jag med behöver en sån sen kanske :)
    Ha en fin helg o klappa katterna :)

    kramis Mia

    SvaraRadera
  10. Så fina! Jag är så glad över att vi är ett så fint gäng hos kortmakaren! =)

    Du är taggad, kolla min blogg! =)

    SvaraRadera
  11. Vad fina kort du har gjort! jag blir lite nervös över att visa mina...

    Lille Katt hann före men du är taggad hos mig också!:)

    SvaraRadera
  12. Suuuuuperfina allihopa.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  13. Hej Paula!
    Du skall veta att m�nga av dina fina kort representerade kortmakaren, under syfestivalen i v�r monter. Mina absoluta favoriter �r pippi kortet som ocks� var med som t�vlingsbidrag och baby kortet med lilla Wilma som prinsessa. Du �r superduktig!
    Vi h�rs snart igen.
    Kram din DT kollega Tina fr�n Kortmakaren

    SvaraRadera