tisdag, september 25, 2007

Jag är sååååå glaaaad...

Tänk, jag är en av dom som fått förtroendet att få bli medlem i Kortmakarens designteam. Jag är både otroligt glad och stolt. Tänk att jag blev utvald. Vilken kick för självförtroendet!!!

Här är bidragen jag skickade in.
Först skulle man göra tre olika kort med samma stämpel;



Nästa utmaning var att göra tre kort med tre olika tekniker;

(Detta kortet är färglagt med chalks)


(Detta kortet är färglagt med distresser samt att jag har sytt ihop pappersbitarna med varandra)



(Detta kortet är dåligt scannat men det är i varje fall målat med akvareller samt att jag över har lagt en
OH-head film, därav den taskiga scanningen)
Sist men inte minst skulle man göra ett kort som skulle tilltala en nybörjare och då tänkte jag som så att man skulle använda så lite olika material som möjligt så är endast en stämpel, akvareller, sax, svart penna, organza band och bazzil använt, samt ett minihålslag. En del av detta materialet har man ju ofta hemma även om man inte brukar pyssla.


Jag vill ännu en gånga passa på att tacka Kortmakaren för förtroendet och alla ni andra, håll i hatten för nu kommer ni få se en hel del DT-kort i bloggen =)
Kram

15 kommentarer:

  1. Ingen är gladare än jag Paula - grattis ännu en gång :)
    Och vilka fantastiska kort !!
    Jag är fullkomligt i trans över nybörjarkortet med rosorna - ljuvligt ljuvligt !
    Lycka till sötis!
    *kramar om glatt*

    SvaraRadera
  2. Grattis Paula!
    Vilka jättefina kort du gjort.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  3. Stort grattis...visst är det kul!:D Dina kort som du har skickat in är superfina!

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis!!!
    Vilka jättefina kort du gjort!!!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga kort du gjort! Inte bara Kortmakarkorten utan massa fint tidigare i bloggen också. Gillar särskilt Blommanmed Wilma i mitten och det sista kortet. Det tilltalar inte bara nybörjare!

    SvaraRadera
  6. Men Grattis!!!!
    Inte så konstigt så himla duktig som du är!!
    Så skoj!!:)

    Massvis av kramar!

    SvaraRadera
  7. Åh så kul för dig, visst ska det blir såååå roligt att DT'a för kortmakaren =)

    SvaraRadera
  8. Jag är så himla glad för din skull!!!

    Ser så fram emot att få se en massa DT alster från dig gumman! Du är ju min kortidol, så jag är inte förvånad över att Kortmakaren valde dig.

    kram Annika

    SvaraRadera
  9. Så jättefina kort!! Grattis till DT-uppdraget! Och Grattis till Kortmakaren som fick dig som DT-are! Du är en makalös talang! Ha det gott och sköt om dig! Kramis!

    SvaraRadera
  10. Åh vad roligt! Gratis!! Så superfina kort, inte konstigt att dom valde dig :)

    SvaraRadera
  11. GRATTIS!!! Och vilka otroligt vackra kort du gör! =)

    SvaraRadera
  12. Grattis Paula - jag är inte förvånad att Kortmakaren valde ut dig som DT. Dina alster är kanon :-)

    SvaraRadera
  13. Äntligen hittade jag till din blogg! Grattis till uppdraget, kul att få vara kollega med dig! Dina kort är verkligen superfina, särskilt babykortet med den rosa rosetten! Lägger till din blogg bland mina länkar :-)

    SvaraRadera
  14. Hurra Grattis Paula :) vad skoj.
    Du gör ju så underbara, söta, rara gulliga fina kort :D
    Hoppas allt är bra med er

    kramis Mia

    SvaraRadera
  15. ... och du är allra snällast Paula *puss* Jag kommer att bli grön av avund när jag får se dina nya DT kort :)
    *kramar glatt om*

    SvaraRadera