söndag, september 02, 2007

Gått under jorden...

...kan man tro att jag har gjort. Det har jag dock inte. Men det är väldigt fullt upp. Ella har börjat skolan, Ville har börjat sitt nya dagis, jag har börjat skolan igen och Anders har börjat jobba. Dessutom har jag en hel del pyssel-projekt. Samt ett hus som är på väg att förfalla. Dessutom så hämtade vi hem ytterligare en familjemedlem förr helgen. Nämligen Socker:

En underbar lite kattflicka som är så söt som socker, därav namnet. Snus har inte gillat henne alls (trots att det främst var för hans skull vi skaffade henne) men nu de två sista dagarna verkar svartsjukan ha lagt sig och dom ligger och sover tillsammans och han kan ligga slicka henne på hela kroppen långa stunder. Så dom kommer nog att trivas tillsammans får vi hoppas.
Skolan går bra men jag tycker verkligen att det är riktigt tråkigt just nu. Vet inte rikgit varför men känner ingen som alls motivation just nu. Dessutom har jag idag börjat bli riktigt förkyld och hur typiskt är det då inte att vi har två dagar (måndag och tisdag) med obligatorisk närvaro. De enda två dagarna på dessa två år!!!
Har inte pysslat så mycket sista tiden. Men för ett par veckor sedan gjorde jag en LO på Ville från när han var ca. 4 månader. Så här blev den:
Idag har detta kortet blivit tillverkat har dock liftat kraftigt då idéerna verkar som bortblåsta =(
Nä, nu ska jag gå och ta hand om lille Ville som nu har blivit sjuk efter två veckor på dagis. Måtte inte denna höst bli som i våras!!!!
Kram på er!

8 kommentarer:

  1. Förstår precis hur det är när allt drar igång efter en lång ledighet. Layouten på Ville är så härlig, snyggt med hjärtat och de vita "strecken".

    Trist att idéerna är borta, men jag tycker du fick till ett snyggt kort och tror säkert att mottagaren blir nöjd!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Sockersöt familjemedlem ni skaffat er! Lika söt som sin matte! Jag sänder massor med kramar innehållande läsarglädje, hälsa, pysselinspiration och energi! Jättefin LO och kort! Kramis och sköt om dig!

    SvaraRadera
  3. Ja nu börjar hösten med allt vad det innebär. Kul att se at du i alla fall hunnit med något

    kram am

    SvaraRadera
  4. Ja jag undrade faktiskt om du hade gått upp i rök eller ngt,hahahahaa

    Skönt att se dig igen:)

    Socker var alldeles underbar och jag gillar hennes namn skarpt!

    Hoppas du kryar på dig vännen!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Paula jag tycker du borde scrappa på allvar. Du gör gudomliga LO`s !!!
    Tack för du smittade mig *fniss*
    *KRAAAAAAAMIS*

    SvaraRadera
  6. Tjenare!
    Men vad söt liten kattflicka ni skaffat er :)

    Jättesnygg LO och som vanligt ett superfint kort.
    Ta hand om er o krya på er
    kramis

    SvaraRadera
  7. Jo nog är lillkillen underbar allt, speciellt när han låg still. :-) Nu är han mer busig än underbar, dock mycket charmig. .-)
    Båda katterna är ursöta, men det jag mest älskar är din hjärte LO på lillprinsen, sååå fin.
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Hoppas att allt är bra med er vännen!

    Ju mer jag tänker på det, desto mer är Socker ett perfekt namn på den där lilla!:)

    Om jag en gång får lyckan att ha en liten kise i huset igen så skulle den få heta Socker, fastän du kom på det först, men det är så fint:)

    Kramar!

    SvaraRadera