lördag, september 22, 2007

Jag lever...

...men har just nu varken mycket tid eller lust för varken pyssel eller bloggen.
Men jag ville ändå ge ett litet livstecken.

Ikväll ska jag på en bröllopsfest. Brudparet gifte sig för ett par veckor sedan men har ikväll fest för vänner och kusiner. Den yngre generationen alltså. Genom säkra källor har jag fått veta att brudparet har tänkt sig ett riktigt party. Alltså ingen gedigen bröllopsfest utan FEST!!! Vi får väl se hur det blir. Jag ska gå själv då A ska vara hemma med barnen.
Har inget nytt att visa upp så ni får hålla till godo med några bilder från Bulgarien för att åtminstone få se lite sol på bild ;-)


Och till sist en bild på min lille prins från denna sommaren. Gillar verkligen detta kortet och funderar på att förstora upp det och rama in det.
Ha en riktigt härlig helg. Det ska jag försöka ha! =)
Kram
Paula


2 kommentarer:

  1. Vilka underbara kort!
    Håller med om att det svart-vita kortet skulle passa som förstoring.

    Ha det kul på partyt!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina kort, gillar.
    Men du hur stavar du bröllopsfest, bröoopsfet? Hihihi!
    Hoppas du hade det skojsigt.

    SvaraRadera