lördag, oktober 13, 2007

Jag har blivit taggad!

Jag har blivit taggad av Lilla Katt och Helen/hegu!

Här är reglerna:

1. länka till den som har taggat dig!

2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!

3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!

4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så attde uppmärksammar att de blivit taggade!


1. Jag hatar att sporta men skulle gärna vilja ha en atlets kropp


2. Jag var rädd för Smurfarna som barn.


3. Jag älskar att shoppa. Jag mår så himla bra då!


4. Jag älskar ordning och reda men är lat och orkar inte alltid hålla efter men mår psykiskt dåligt av oreda.


5. Jag älskar att spela Sims!


6. Jag älskar ost av alla dess slag. Kan inte leva utan ost!


7. Jag har en stoooor trädgård men hatar att påta i den.


Jag taggar:
netha (mamma)
Cina
Lotta
Annika S
AnnMari
Liza
Annika E

Kram
Paula

4 kommentarer:

  1. Hmmm, smurfarna säger du?! De som är så söta *ler*

    Du skulle nog kunna slå dig ihop med min yngsta dotter vad gäller ost... Hon är helt gaaaalen i ost *skratt*

    Kram Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hallåååå! Nu har jag svarat - eller hur man säger :-D

    Kram

    SvaraRadera
  3. 1,3,4,5 och 7 kunde varit skrivna av mig;)
    Men smurfarna vännen?!;)

    Nej inte är livet direkt rosenskimrande nu för tiden direkt, men jag har som du, turen att ha en underbar mamma som idag är här hemma och nästan matar mig för att jag skall komma upp ur sängen.

    Tack så jättemkt för dina ord hos mig, det är ej så lätt nu.

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  4. ska väl försöka få ihop en lista jag med vartefter

    kram am

    SvaraRadera