fredag, oktober 19, 2007

Idag...

...har dagen bestått av en tenta. Tror att det gick helt okej. Ämnet var affärsengelska. Tack vare mitt år i USA som liten flicka måste jag säga att engelskan under min uppväxt alltid varit ganska lätt för mig. I varje fall känslan för vad som är rätt och fel. Har alltid haft svårt att tänka på grammatiken och på vad som är rätt och fel vad det gäller den. Utan jag måste verkligen gå på känsla. När man är 5 år gammal och ska lära sig engelska så måste man gå på känsla. Det får jag fortfarande göra och så länge jag går på känslan så brukar det gå bra. Nu har det varit MASSOR med glosor att öva in för affärs-ord behövde man INTE kunna när man var 5 ;-).

Men jag har garanterat ett godkänt, förhoppningsvis ett VG =)

Har pysslat en hel del denna veckan, lite för mycket egentligten. Har tagit av min studietid för att pyssla. Kanske inte så smart men det är en så underbar avkoppling. Har dessutom senaste tiden ägnat lite tid på hemmet som har fått sig lite uppfrächning från IKEA *I love*.

Har inte orkat scanna något nytt ännu dock, så ni får vänta med bilder från det och hålla tillgodo med en bild på mig och mina barn

samt en bild på min prins:


Ha nu en härlig helg. Det ska jag försöka ha genom att ge mig på nästa tenta. En hemtenta i personaladministration =).
Kram
Paula

5 kommentarer:

  1. Åh så vackra ni är alla tre !
    Och Prisen har verkligen glimten i ögat ;)
    Fast nu vill jag se bilder på uppfräschning ala Ikea !! Älskar inredningsbilder :)
    Sköt om dig sötaste Paula!
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka vackra barn, och du är fin du med!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Mina gullebarnbarn och äldsta barn, tänk vad ni är fina och tänk vad jag är lycklig som har er.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Så himla skoj att se foton på er!
    Lika söta alla 3!:)

    Ouff, tenta, inget man direkt längtar efter men du har mina tummar, detta fixar du nog galant vännen:)

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att se er. :)
    Jätte fina!

    Kram från Nethas vän
    M I N D I :)

    SvaraRadera