onsdag, oktober 31, 2007

Många järn i elden

Ja, så är livet för det mesta känns det som tycker jag.

Lämnade in en hemtenta igår kväll i Personaladministration. Underbart fick skickat in den en dag för tidigt så idag blev en helt ledig bonus-dag. Den har jag spenderat med min dotter och lite shopping och lunchande på restaurang *mysigt*.

Nu har jag precis startat en nu kurs i projektledningoch den blir tuff har redan kört "dotterkursen" som är projektmetodik och den var riktigt tung så det bådar inte gott. Men förhoppningsvis har jag en hel del erfarenhet med mig så det går lättare nu.

Har inte pysslat så mycket den senaste tiden. men tänkte göra lite DT-kort till helgen. Fick ett härligt paket från Kortmakaren förra veckan som jag ska sätta tänderna i.

Men ett litet nytt kort finns det ju allt att visa, ett beställningskort till en namngivningsceremoni:

Ser att jag inte gjort några stygn alls på kortet, vilket är olikt mig. Men jag blev annars väldigt nöjd med det. Speciellt eftersom jag hade en grym huvudvärk när jag gjorde det.
Nä, nu ska jag slå in ett paket till en av makens bästa vänner som fyller 40 imorgon.
Kram på er!
Paula

11 kommentarer:

  1. Ja, tiden rinner iväg och alltid finns det nåt man måste fixa med. Kortet är jättefint! Ser fram emot att få se fler! Tack för gratulationerna förresten! :-) Ha det gott och lycka till med studierna! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort! Har du gjort blomman själv?
    Måste ha varit härligt med att få en bonusdag så där. Du gjorde helt rätt i att spendera den tiden med dottern!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med en bonus ledig dag! Ännu härligare att du njutit av den ordentligt oxå.

    Kortet du gjort är så fint!
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Jättejättejättefint är kortet!:)
    Såklart!

    Jag har handlat massa album och grejs och en dag när jag har ork och tid skall jag sätta in alla de där bilderna jag har framkallat och som totalt blir 5 album (puh) men det känns ej som om jag är såå inspirerad nu men lite pirrar det till i pysseltarmen när man kikar in här.

    Tack vännen för alla kramar, massvis massvis tillbaka!!

    SvaraRadera
  5. Vilket jättefint kort du har gjort! Gillar färgerna och den jättegulliga nallen!:)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Ja nog rusar tiden alltid och du med den.
    Men dess emellan får du tid till att göra en massa fint och jag blir alltid lika glad att titta in och se allt fint.
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Älskar ditt Selmakort lilla gumman! Helt underbart!
    Skönt att få saker avklarade!
    sköt om dig nu också *tittar strängt*
    *kraaaaaamis*

    SvaraRadera
  8. vilket sött kort! älskar rött och rosa =)

    SvaraRadera
  9. hej vännen!
    bara inne o kikar hur du har det.
    hoppas allt är bra med er allihopa!

    massvis med kramar

    SvaraRadera
  10. Lycka till med dina studier, jag ser fram emot att få se vad du skapar med kortmakarpaketet. Lycka till!
    Kram dt kollegan Tina

    SvaraRadera