måndag, november 12, 2007

Varm av lycka

Har i helgen åkt iväg med tåg för att träffa underbara vänner. Är så glad att jag har dom. Har bara skrattat och mått bra hela helgen. Man behöver verkligen få skratta ibland. Och det har jag verkligen gjort ska ni veta. =)

ROTFL

Har faktiskt även gjort lite kort till Kortmakaren också.
Visst är den lille igelkotten från Penny Black helt underbar. Var tvungen att göra ett kort med min favoritfärger till den. Allt material kommer ifrån Kortmakaren

Ett lite julkort med Badankas underbara stämpel. Allt material kommer från Kortmakaren
Ännu ett kort med en Penny Black-stämpel. Så söt så. Allt material kommer från Kortmakaren


Ja, det är det jag har att visa just nu. Nu blir det tenta plugg fram till torsdag då jag har en data-tenta. Sen ska jag försöka pyssla lite i helgen. Det suger lite i Scrapbooking-tarmen nu.
Kram på er
Paula

8 kommentarer:

  1. Åh vilka fina kort du gjort. Gillar dem alla, men det rosa/röda kortet gillar jag allra bäst, vilka underbara färger!

    Skratta behöver man absolut och vad kul vi hade!

    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Wow vilka härliga kort du gjort! :D
    Väldigt inspirerande!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej Paula!

    Tack för ditt besök, homla roligt!!
    Vilken mysig blogg du har.
    Jag och "tjejgänget" skall göra egna julkort om några veckor. Det är jag som står för arrangemanget! har du några tips och råd till en okunnig och ovetande????

    Lycka till i morgon!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ja jösses vad kul vi hade.
    Kramar från
    mamma Anna Wahlgren Persson

    SvaraRadera
  5. Underbara kort! Jag tycker allra bäst om det första!

    SvaraRadera
  6. Hallåååå! anonym...det är bara jag, Kortmakartina.

    SvaraRadera
  7. oh nu fick ju tom jag julkänslor!!
    du är så himla duktig vännen!!!

    Tack för alla kramar, de värmer:)

    Kramar i mängder tillbaks, hoppas ni har det gott och slipper snuvor o annat trist:)

    SvaraRadera