lördag, november 17, 2007

Är så glad...

...för mina nya alfabet.

Har ju väntat nu ett litet tag på mina nya QK-alfabet. Beställde Merry & Bright och igår kom dom. Dom är verkligen fina båda två och jag ångarar inte en sekund att jag köpt dom. Nu ska jag bara se till att pysslat lite också. Har en massa kort att göra men egentligen vill jag helst scrappa just nu. Och det blir det helt plötsligt ingenting gjort.

På måndag är jag ledig. Ska egentligen plugga men fick arbetetat bort i princip allt i går så jag tror nog att det får bli en pyssel dag istället =).

Inget nytt har jag att visa idag, hoppas att det kommer på måndag .

Kram och ha en fortsatt härlig helg!!!

//Paula

2 kommentarer:

  1. De alfabeten ser så fina ut, men jag har inte haft råd nu. Ska bli kul att se vad du skapar för fint!

    SvaraRadera