tisdag, november 20, 2007

Ja, inte blev det så mycket pysslat som jag tänkt mig igår. Inget alls faktiskt. Hade tänkt att börja med att städa min lilla pysselvrå för att sedan sätta mig och göra lite DT-kort. Men se så blev det verkligen inte. Min mamma och syster dök upp och vi åt lunch här, sedan stannade systern och senare efter middagen åkte vi till IKEA. Sen var det kvällen och Prison Break och sen var dagen slut.

Men jag fick gjort två kort i helgen varav ett med ett av mina nya alfabet som blev så här:

Inget extra ordinärt direkt men jag ville bara testa MERRY-alfabetet och jag kan garantera att jag gillade. Mer än vad jag trodde.
Sen hann jag göra ett DT-kort också:

Stämpeln kommer från Kortmakaren såklart =)
Ikväll har jag suttit med lite DT-kort till Kortmakaren men dom är inte klara än. Får se när dom blir det då det är lite mycket i skolan just nu med grupparbeten och en ny tenta på tisdag.
En konstig sak som hänt är att ett kort jag gjort till Kortmakaren är helt borta. Hade samlat alla på samma plats men nu när jag kollade senast så fattades ett. Troligtvis har det ramlat ner någonstans men jag kan inte hitta det. Hoppas att det dyker upp snart!!!
Nä, nu är det snart sängdags känner jag om jag ska orka med skolan imorgon!
Godnatt!
Paula

7 kommentarer:

  1. Visst är våra nya alfabeten snygga!!! Jag har oxå funderingar på att göra några enkla kort i ungefär samma stil som ditt grankort. Det är så snyggt!

    Blir alltid lika glad över att se nya alster i din blogg! Själv har jag inte pysslat ett endaste dugg den senaste tiden, får ta tag i det tror jag bestämt.

    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Wow! Korten är helt underbart super-duper snygga. DT kortets färger är helt ljuvliga!

    SvaraRadera
  3. Väldigt, väldigt fina kort! Det är så härligt varma och mysiga färger också! *tycker mycket om* Har du satt fransar på Wilmas halsduk förresten, fiffigt i så fall! :)

    SvaraRadera
  4. Så fina kort! Blir extra effekt med randiga bokstäver. Hoppas att kortet dyker upp snarast! Ha det gott och sköt om dig! Kramis!

    SvaraRadera
  5. Du gör så mkt fina saker gumman!
    Blir så glad bara av att titta in här!:)

    Hoppas ni har en skön helg allesamans!

    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  6. Ja, fråga Ella vart hon kan ha lagt det. :-) Hon har ju koll. ;-)
    kramis

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för grattiset då jag fyllde år. :) *glad*

    Underbart vackra kort! Du och din mamma kan det där. :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera