fredag, december 07, 2007

Packat och klart...

...så gott som i varje fall. I eftermiddag lämnar jag man, barn och husdjur ensamna över helgen och åker till Kiel med lillasyster min. Det ska bli så kul, mysigt och roligt. Båten åker i kväll kl. 19:30 men vi mönstar på redan runt 17:30. Då blir det en dusch, drink på rummet och lite relaxa. Sen ska vi äta middag på båten. Har All Inclusive så det är bara att äta och dricka precis så mycket man vill. Så mycket lär det bli. =)

Imorgon ska vi på lite julmarknad och Shopping i Kiel. Ska bli så härligt. Sen är det All Inclusive-middag igen på vägen hem och så landar vi hemma i Göteborg på söndag morgon kl. 09.00. Troligtvis alldeles jättetrötta och slitna. Men förhoppningsvis glada och nöjda.

Har haft mycket i skolan på sistone så det har tyvärr inte blivit mycket pysslat. Men nu efter denna vecka börjar det lugna sig och snart är det jullov =).

Har några få gamla kort som ni får se istället, alla DT-kort till Kortmakaren:

Kram på er alla! Nu ska jag packa det sista och sen mysa lite med barnen.
//Paula

9 kommentarer:

  1. Ha en riktigt kul resa!!!
    Korten är snygga, gillar allra bäst Wilma kortet.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Åååh så mysigt!!
    Hoppas ni får det lika härligt som det låter!
    Så skoj!!

    Massor massor med kramar!

    SvaraRadera
  3. Åååh så mysigt!!
    Hoppas ni får det lika härligt som det låter!
    Så skoj!!

    Massor massor med kramar!

    SvaraRadera
  4. Ha det nu så trevlig och det vet jag att ni har.
    Hitta inte på en massa dumheter och uppför er. ;-)
    Kramis
    mamsen
    p.s. Dina kort är som vanligt mina favvisar, jag älskar!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!!
    Hur har ni haft det?:)
    Hoppas ni haft det alldeles alldeles underbart och att batterierna är laddade till mac:)

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  6. Vackra kort från en vacker flicka!! Hoppas du har ork kvar nu efter resan ;)
    *KRAM*

    SvaraRadera
  7. Vilka fantastiska kort du gjort, jag bara älskar det översta Wilma kortet. Du är sååå duktig!
    Kram Tin@

    SvaraRadera
  8. Åh, vilka kort du gjort! Superfina!
    MVH Miaa

    SvaraRadera
  9. Ehrm...
    Jag snodde henne.
    Eller hnm, fast bara färgen och namnet...
    Det var ju så fint!!
    Sen att jag härmar rakt igenom, det är ju en annan sak, du har bara oerhört god smak!
    Hahahahaa

    Du får kika in och se gummman;)
    Hoppas allt är jättebra med er!

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera