söndag, december 23, 2007

Jag har inte ramlat i sjön...

...har bara haft lite mycket omkring mig. Här har vi varit sjuka, avslutat skolan och haft allmänna julförberedelser. Imorgon kommer mamma med familj hit samt svärfar. Vi ska fira en lugn och mysig julafton ihop. Sen har jag jullov tom den 8 januari, åh, så mysigt det känns.

Kiel-resan var för övrigt superrolig. Vi hade riktigt kul syrran och jag. Fast det blev väldigt lite sömn, så det tog flera dagar att komma ikapp efter resan. Tänk att man blivit så gammal så att man inte ens ska klara av lite party!!!

Tyvärr blir det inga bilder. Datorn är inlämnad hos min styvfar som tar hand om den, den brakade ihop fullständigt men är förhoppningsvis tillbaka vid gott mod snart igen.

Gos Jul på er alla bloggläsare!!!

Kram
Paula

3 kommentarer:

  1. Hihi, låter som ni hade en härlig resa iaf, precis som ni förtjänar!:)

    Hoppas julen också var god, du hade ju mkt trevligt sällskap och är de kvar får du ge underbara mor din en kram från mig och likaså be henne krama dig från mig!:)

    SvaraRadera
  2. Klarar du inte av att parta längre? det verkar oroväckande ;-)
    Hoppas du har det skönt med friska barn och att datorn snart blir hel igen

    kram am

    SvaraRadera
  3. God fortsättning :)
    Hoppas allt är bra med er
    kramis Mia

    SvaraRadera