måndag, december 31, 2007

Gott nytt år och tio i topp

Ja tänk, nu är vi snart inne på 2008.

Tänkte jag skulle följa min lilla tio i topp-lista som jag gjorde förra året här i bloggen.
Här kommer mina 10 kort som jag är mest nöjd med (helt utan inbördes ranking).










Detta året har verkligen gått fort. Men så är det väl. Måste nog hålla med alla som när man var liten sa att tiden går fortare ju äldre man blir. Det är så!!! =)
Nu ska jag åka och handla lite god mat inför kvällen. Det blir en lugn nyårsafton med endast två gäster. Men vi ska sjunga Sing Star, äta gott och dricka gott så det ska nog bli toppen! =)
Gott nytt år på er allihopa och tack för att ni läser här och lämnar en massa värmande kommentarer!!!
Kram
Paula - som anser att mina personliga höjdpunkter 2007 var att ta körtkort och bli DT åt Kortmakaren.

8 kommentarer:

  1. Jag hoppas att Ditt år blir fint och ger dig många sköna stunder.
    Många fina kort har du gjort under året och du har plockat några av mina favvisar med. :-)
    Jag gillar dina kort för de har inte för mycket, bara färgglatt, enkelt, stilrent och bara så läckert.
    Kram på dig min gulliga dotter, men en sak skall du veta, vi kommer äta godare mat än er ikväll. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad över att ha fått lära känna dig Paula. Du är en person som ger mig massor både som person och i mitt pysslande. Du har en kortstil som tilltalar mig massor, enkelt och stilrent och med en härlig färgskala!

    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Varenda gång du laddar upp kort i din blogg så blir jag lika förvånad över hur fina dom är !!!
    Du är en stor inspiration söta Paula!
    God fortsättning och hoppas att 2008 blir ett år av mycket pyssel och lite sjukdomar.
    *kramar om*

    SvaraRadera
  4. Hej Paula. Annikas kompis Petra här, vi träffades i Göteborg för nåt år sedan ! Vilka fina och glada kort du gör!
    ...får nog "lifta" lite idee´r ?!
    Ha ett gott 2008 !
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Jadu Snäckan!
    Tänk så glad man blir av att bara titta in här, varje varje gång är det en massa fantastiska saker som du gjort!:)

    Dessutom är du ju en fantastisk person också, rakt igenom go!:)

    Massor massor av kramar!!

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på det nya året! Jag älskar dina kort! Helt underbara! Grattiskortet med tårtan blev favoriten. Ha det gott och sköt om dig! Kramis!

    SvaraRadera
  7. Jag blir så IMPAD av dig Paula - det har jag sagt förut! SÅ många fina kort i din egen stil.

    Kan inte låta bli att berätta att min favvo är bröllopskortet.

    Lycka till med skolan! Det är inte långt kvar nu!

    Kram L8

    SvaraRadera
  8. Hej kära DT-kollega!
    God fortsättning på 2008!
    Helt underbara kort som du valt till dina 10 i topp! Hockeykortet till en 15 åring är jag nog mest imponerad av. Det är ju så svårt till killar i den åldern tycker jag! Ha det gott!!

    SvaraRadera