måndag, maj 28, 2007

Mot varmare klimat!

Så, nu har här packats och förberetts.
Dagen har jag ägnats åt att ladda MP3 med en massa nytt för både Ella och mig (endast laglig väg!!!). Här har packats och donats. Och nu är jag så klar jag kan bli för nu.
Flyget går imorgon kl 16:35 från Landvetter sen är det en veckas avslappning som gäller.

Här får ni några bilder på alster jag gjort nu det sista. Nu lär det inte bli något sådant här på ett tag framöver =).

Mors dag kort till lilla mor

Inbjudningskortet till Ellas kalas som skickats ut idag.
Nä, mina vänner nu ska jag gå och kela med min lille prins som jag nu ska lämna en hel vecka. Det känns faktiskt jätte tufft. Men det ska nog gå.
Kram på er, vem vet, jag kanske skriver några rader här i veckan =).
//Paula

7 kommentarer:

  1. Ha nu en helt underbar semestervecka. Förhoppningsvis har du lite post i din brevlåda ifrån mig när du har kommit hem. Har beställt september-december också så dom kommer till dig också.

    SvaraRadera
  2. Glömde ju att tala om att kortet och inbjudan är jättesöta :-)

    SvaraRadera
  3. Ha nu en fin och alldeles underbar vecka, njut, bada och sola och plaska runt lite i regnet med.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt skön semestervecka och NJUT! Morsdagskortet är underbart, jag älskar nyckelpigor.

    Inbjudningskorten passar bra som inbjudningskort för en liten barrelina!
    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Längtar efter att få höra hur ni haft det sen! Hoppas du trots allt kunnat slappna av en del.

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka fina kort! Jag e lite avundsjuk på resan!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. the Penny Black hedgehog is soooo cute!!! :)

    SvaraRadera