onsdag, maj 23, 2007

Oj, oj, oj...

...vad här har pysslats de senaste dagarna. Har haft MÅNGA beställningskort det senaste. Problemet blev dock att eftersom jag och Ella åker bort så fick jag lite kortare tid på mig. De flesta skulle vara klara helgen när vi är borta, så det har varit till att tvinga fram inspiration. Nu är alla beställningar klara och nu har jag en massa egna kort att göra. Bla. 10 inbjudningskort för Ella som ska ha kalas när vi kommer hem, ett mors dag-kort, ett 1-års kort. Dessa måste jag ha gjort innan helgen =( .

Men här ska ni få se vad jag pysslat med de senaste dagarna:

Ett beställningskort som mamma fick hjälpa mig med. Visst är bakgrunden som hon gjort underbar!? Tack för hjälpen mamma

Här ser kortet jätteblekt ut. Är varmare färger i verkligheten. Är dock inte helt nöjd men har ingen tid att göra ett nytt. Ångrar att jag gjorde mun och näsa =(
Studentkort som synes. Till en kille som går ut musiklinjen och spelar gitarr.
Ett beställningskort till en kvinna som fyller 50. Blev väldigt nöjd med detta kort =)
Ett studentkort till. Till en kille som går ut Hotell och Restaurang, med inriktning Restaurang.
Ytterligare ett studentkort. Denna gången till en tjej (mycket roligare!!!)

Tyvärr har jag inget kort på Tack-kortet jag gjorde 25 stycken av. har scannat det men råkade göra det till PDF så det går inte att lägga upp här. Men fint var det i varje fall.

Nä, nu ska jag återgå till mina 10 inbjudningskort. Behöver jag nämna att dom går i temat prinsessa och rosa ;-) .

Tack förresten förr alla urgulliga inlägg om min resa! Ni är hjärtligt välkomna att förja med mig. =) .

Kram

Paula

6 kommentarer:

  1. Först trodde jag att jag kommit fel - då såg jag det första kortet och jag kände ju igen netha-stilen.

    Så många fina kort du gjort. Ska se om jag inte kan inspireras och få lite nya kort gjorda.

    Kul att du har så många kortbeställningar även om det blir stressigt ibland :-D

    Kram L8

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, vad mycket fint du gjort, det blir så fina.
    Ja jag säger det igen, du är min idol, sicken tur du är min dotter.
    Snart åker ni minsann.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Glömde skriva att jag tycker näsan och munnen är jättefina, tycker dessa stämplar är vrålfula utan.
    kramis

    SvaraRadera
  4. Korten är underbara och det är inte dåligt att få till under press. Du är verkligen en stor inspirationskälla för mig, lagom stilrent och det passar verkligen mig!

    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Jätte fina kort! Tyckte inte att det gjorde någonting med mun och näsa på "Filip".

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. åhh.. jag gillar sra kortet! Jättefint!

    SvaraRadera