fredag, maj 18, 2007

Resa!!!!






Till detta fyrstjärniga hotell i Bulgarien åker jag och Ella till om endast en och en halv vecka!!
Det ska bli så underbart. Jag har inte varit utomlands på snart 8 år (om man inte räknar med Danmark) och nu ska jag äntligen få åka och sola och bada och det med min lilla prinsessa.

Hotellet är nybyggt och har två restauranger, caféer, internetcaféer, spa, tre poler, barer mm och ligger endast 300 meter från havet. Och här ska vi spendera en hel vecka. Resan beställdes imorse efter att ha börjat prata om det igår. Jag kände mig jättetveksam att åka iväg bara jag och Ella och som student är inte ekonomin på topp. Men denna resa var ett kap och maken var ihärdig och ansåg att ibland får man trotsa ekonomin. Så imorse bestämde jag mig och kl. 10. 00 stod vi hos polisen och skaffade nya pass.

Eftermiddagen har spenderats i provrummet och nya bikinis till mig och dottern har inhandlats samt lite nya sommarkläder. Oj, vad jag längtar. Tur att jag inte behöver vänta så länge.

Denna resa innebär att jag har en hel del att göra närmsta tiden. Har en massa beställningskort att göra. Bla. 25 tackkort. Så detta kommer min mesta tid att spenderas på.
Igår fick jag gjort ett kort som jag fått beställt till en kille som tar studenten. Det blev så här:

Nu ska jag återgå till min massproducering!
Kram och ha en härlig helg!!!
//Paula

9 kommentarer:

  1. Åh så skööönt! Jag kan verkligen tänka mig att du längtar dit :-) Du kan behöva komma bort lite också efter den här sjukdomsvåren.

    Kram L8

    SvaraRadera
  2. men woow så häftigt! Och sådana här spontana grejer är himla skojigt. Ni tjejer kommer att få en toppenvecka! Och Ella kommer att mysa och ha mamma för sig själv utan sjuka lillebror. Det blir jättebra för er båda Paula. Njuuut och ta hand om er !!!
    *kramar om länge*

    SvaraRadera
  3. Men så underbart! Precis vad du behöver! Och vad kul för Ella att få rå om mamma alldeles själv i en vecka! Njuuuuut, vännen!! Bamsekram!

    SvaraRadera
  4. Det låter verkligen underbart! Så härligt med lite tid ensamma för både dig och Ella, se till att njuta ordentligt nu.
    KRAAAAAAM Annika

    SvaraRadera
  5. Gud så kul!!
    Vad skönt för er att bara åka ni 2 :-)

    Jättefint studentkort du gjort!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Så underbart det låter, det är ni väl värda, både Du och Ella. Låt Anders och Ville njuta av varandra ett tag, Du och Ella har inte tid med dem när Ni ska koppla av!

    Och Ditt studentkort är jättefint!

    SvaraRadera
  7. Låter hur underbart som hellst, och jag är inte ett dugg avis ;0)

    Fint studentkort!
    KramKarin

    SvaraRadera
  8. Men vad underbart! Det kan ni verkligen behöva! Det vill jag höra mer om sen.

    Å du... Ett himla snyggt studentkort var det! :-)

    SvaraRadera
  9. Men gud så härligt!!!:)
    Gratulerar!
    Jag blev sååå sugen på att också ta mig en resa, så himla underbart juh!

    Hoppas ni får det jättebra!
    Kramar

    SvaraRadera