fredag, juni 15, 2007

Nu har det hänt mycket!!!

Idag fyller min lille underbare prins två år. Tänk att för två år sedan låg jag på BB med lite småvärkar 17 dagar över tiden. Sen helt plötsligt bara kom krystvärkarna och kl 11.56 kom lille Ville ut =).

Då såg den "lille" killen ut så här (han var inte så liten för han vägde 4730 g och var 55 cm lång).



Nu har han alltså blivit hela två år och har hunnit med VÄLDIGT mycket på den här tiden. Idag är han världens gladaste busfrö som ÄLSKAR sin mors lilla pysselvrå =)



Grattis min älskade lille Ville!
Annars så har ju jag och Ella varit i Bulgarien, vi hade det riktigt härligt måste jag säga. Vi hade verkligen lata dagar vid poolen och stranden. Och till det ändamålet var Bulgarien allldeles perfekt. Annars kan jag inte påstå att jag blev sådär förälskad som man kan bli annars när man åker utomlands. Men ska jag göra en resa igen med liknande ändamål så kan jag nog tänka mig att åka tillbaka och hotellet var perfekt!






Efter hemkomsten har här pysslats lite grann. Har haft lite beställningskort att göra och igår testade jag för mig, helt ny teknik när det gäller att färglägga motiv hittade beskrivningen på Scrappiz och tackar Petra http://paradises.blogg.se/ så mycket för förklaringen =).

Här kommer mitt resultat:



Inte i närheten så bra som Petra färglägger men det gäller väl att öva. Men annars blev jag himla nöjd =)
Kram på er, nu ska jag ta hand om min lille tvååring.

//Paula

8 kommentarer:

  1. Så fina foton och fint kort! Och gratta "vilde Bill" från mig! :-) Kramis!

    SvaraRadera
  2. Man riktigt ser på bilderna från resan hur du och Ella njuter! Bilderna på Ville är helt underbara och jag kan tänka mig att det finns mycket i din pysselvrå som lockar...

    Kortet är jättefint! Kul med ett nytt sätt att färglägga.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Oh, vad jag vill resa bort *suck*
    Söt lillkille o finfint kort!
    /Helena

    SvaraRadera
  4. Jag tycker ändå att du fått till det ganska bra för att vara första gången med målningen! Ska också ge mig på att prova det snart. Hua!
    ;-)

    Härliga bilder från er semester

    SvaraRadera
  5. Kortet blev sååååå fint!! Jättefint färglagt!! Helt i min smak! ;)
    Jättekul att du ville testa på det!! Hoppas du fick lite mersmak =)
    Det var jättefina färger och snyggt upplägg i kortet också! =)
    Låter som en härlig resa! Ibland måste man bara få ta det lilla lugna å bara koppla av i solskenet! =D
    Gratta födelsedagsbarnet ifrån mej! ;)
    kram Petra

    SvaraRadera
  6. Grattis till Vilde Ville - har du funderat på löplina? ;) Ursnyggt kort Paula !!!
    Och vilka strandpinglor du och Ella är - hoppas ni hade det riktigt skönt och mysigt.
    Kram Sötisen!!
    *kramar om*

    SvaraRadera
  7. Men grattis till lillkillen så här i efterskott!!:)
    Man kan inte fatta hur fort tiden bara flyger iväg!:)

    Underbara bilder och kort, det ser såå härligt ut på bilderna när bara du och stortösan är iväg:)

    Massvis av kramar!

    SvaraRadera
  8. Det kortet ska Du verkligen vara nöjd med!

    SvaraRadera