söndag, juni 24, 2007

Midsommar...

...är över. Trevligt var det att fira den i goda vänners lag. Det gick mildt till då småbarn var med. Men oj vad tacksam man är över det dagen efter =).

Har pysslat en hel del det sista men kanske inte så mycket med mitt "vanliga" pyssel utan med lite alternativa grejer.

Men först får ni se två bröllopskort jag gjorde åt min syster som skulle på bröllop härom veckan.

Hon skulle bara ha ett kort men jag kunde inte bestämma hur jag skulle göra så det fick bli två kort så fick hon välja ett. Hon valde det översta.
Ja, som sagt har jag gjort lite alternativa saker också:


Jag har för första gången tryckt med textilfärger som jag läst om på flera ställen och äntligen kom mina stoooora foamstamps till användning som jag köpte för läääänge sedan och aldrig användt. Kul som attan var det. Förutom Prinströjan som var till Ville blev det ett par örngott och en prinsesströja till Ella också.
Godispåsarna har överlämnats till Ellas dagisfröknar. Hon börjar ju skolan till hösten aå då kändes det kul att ge något extra från bara henne. Kommer även att göra till Villes fröknar då han byter dagis till hösten.
Vill bara passa på att gratta min mamma som ÄNTLIGEN tagit sitt körkort. Mamma, tänk att vi klarade det! =). Grattis!

Hoppas att ni alla haft en härlig midsommar!!!

Kram

7 kommentarer:

  1. Men så mycket fiiiint!! Prinströjan blev ju bara sååå läcker!! Ha det gott och sköt om dig! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Bröllopskorten var jättefina båda två. Det första enligt mig mer lekfullt och det andra mer åt det högtidliga hållet.

    Har oxå varit på jakt efter STORA foamstamps för att göra lite saker till Freja och även för att göra fina tröjor med barnen på jobbet. Villes tröja är underbar!

    Kan tro att Ellas och Villes fröknar blir jätteglada över sommarkaramellerna.

    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Två jättefina kort du har gjort. Kul idé det där med att trycka på textil. Kanske man skulle prova som presenter när man går bort.

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort!! fint upplägg i båda och vackra färger!
    Å vilken söt tröja sen! Supergullig! =D

    SvaraRadera
  5. Oj så mycket fint som du har gjort!
    Riktigt kul att se och en fröjd för ögat!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Bröllopskorten är så fina, det understa blev direkt min favorit.

    Fredrica

    SvaraRadera
  7. Bröllopskortet med kläderna blev min favorit. Det skulle du få stämpla upp till mej ett par stycken någon gång ;-)

    Godispåsarna är ju så läckra. Enkelt med väldigt avancerat

    kram am

    SvaraRadera