tisdag, juni 26, 2007

Vart är sommaren...

...kan man ju undra här på västkusten. Nu har det bara regnat i två dagar och jag längtar efter sol. All fin färg jag fick i Bulgarien är bort och jag ser lika blek ut som vanligt. Fram med rouget igen ;-).

Denna veckan är sista veckan på dagis för mina små troll. Ella har varit hemma idag och ska även vara hemma imorgon och sedan går hon på dagis torsdag och fredag och då kommer Ville att vara ledig. Känns lite mysigt att få lite egen-tid med de båda små liven =).

Idag har vi inte gjort mycket vettigt dock. var och lämnade av mannen på jobbet imorse och på vägen hem åkte jag och Ella in på Coop och köpte lite juice och färsa frallor som vi sedan åkte hem och mumsade på. Sen har vi bara myst hela dagen inomhus för ute har det inte gått att befinna sig. Vår lille Snus trivs inte heller i detta väder. Vi har ju börjat släppa ut honom på egen hand nu men i regnet vill han ju inte vara så han sitter och jamar för att han vill ut och sen sätter han sig jamar för att han vill in igen. Sen håller han på så hela dagen. Annars är han riktigt underbar. Han har nu kastrerats och verkar riktigt nöjd med livet. Han är SÅÅÅ kelig.

Så här ligger han helst och sover överallt. Helt utsträckt och på rygg =). Om han inte ligger i våra knän vill säga.
Har inte pysslat så mycket de sista dagarna. Har ett kort på G men det är inte klart än. Så ni får hålla till godo med ett kort jag gjorde för ett tag sedan som jag fick en beställning på. Beställaren ville inte ha ett allt för könsbundet kort och absolut inte i ljusblått =)
Så här blev det:
Kram på er alla!!!!
//Paula

4 kommentarer:

  1. Jag undrar som du, vart tog solen vägen??? Regn är ju måttligt kul : (
    Hur som helst, ett jättefint kort som du skapat, mycket fiffigt med dopljuset.
    /Susanne

    SvaraRadera
  2. Här är det strålande sol idag, hoppas ni har detsamma! Så jättefint dopkort! Sköt om dig! Kramis!

    SvaraRadera
  3. Ja här regnar det ju fortvarande, flera dagar senare än ditt inlägg.

    Snus är söt, men jag tror han vill äta upp Bosse. :-)

    Kanonfint kort.
    kramis

    SvaraRadera
  4. Så fint kortet är! Har varit på jakt efter den QK dien du använt till ljuslågan och undrar vilken du använt för det finns ju mer än en.

    kram Annika

    SvaraRadera