fredag, juli 06, 2007


Ja tänk, här regnar det än. Nu vill jag ha sol!!!!!

Barnen har varit sjuka igen. Båda har haft en virusinfektion med feber och blåsor i munnen. Så denna vecka har jag bara varit hemma och kurerat de små liven. Idag går mannen på semester, ska bli så skönt så, för alla!

Har funderat över en sak. Varför är jag så långsam med att göra kort och LO:s? Jag vet verkligen inte varför men det är jag. Kan hålla på i flera dagar och då gör jag ju ändå inga avancerade kort. Försöker utmana mig själv på olika sätt för att jobba på fortare men kan helt enkelt inte.

Två kort har i varje fall blivit gjorda de senaste dagarna. Egentligen är det tre men det tredje kan jag inte visa ännu.

Nä nu ska jag försöka få något pysslat medans Ville sover sött i sin vagn =).

Kram i regnet!



5 kommentarer:

  1. Men åh, vilka otroligt vackra kort som du har gjort, Paula!
    Blir riktigt imponerad av vad du åstadkommer. Har svårt att dekorera mina kort!
    Men det ser du ut att ha en talang för!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Dina kort är bara sååå underbara Paula, härliga färgkombinationer jag blir glad av och alldeles lagom dekorerade.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Kanonfina är det, jag älskar din blandning av papper och färger, sååå fint!
    kramis

    SvaraRadera
  4. Du lyckas alltid blanda så mycket färg och det blir så snyggt

    kram am

    SvaraRadera
  5. Jag veeet. Det tar sån lång att få klart kort...

    ...men fina blir dom.

    Låter jobbigt att minisarna är sjuka igen :-(

    Hoppas att er sommar blir bra ändå.

    KRam L8

    SvaraRadera