onsdag, mars 07, 2007

NYTT!!!

Nu är bloggen helt uppdaterad i nya härliga färger.

Har faktiskt fått lite pyssellust igen och har åstadkommit en hel del nya kort. Här kommer några:



Inser att dom inte passade så bra in färgmässigt i denna nya blogg. Men det får ni ta.

Idag har jag fått en alldeles för tidig födelsedagspresent. Nämligen en sådan här:

En del kanske undrar vad det är medans en del vet alldeles exakt var det är. Men det är en Quickutz Revolution. Man stansar ut bilder och alfabet mm. med den. Dessa kan man sedan använda till kort och scrapbooking mm. Efter att ha överatalat mannen fick jag faktiskt börja använda den redan nu. Och den är toppen. Så himla lätt att ha att göra med. Så jag är hel nöjd!!!

Kommer att vara hemma från praktiken imorgon också då lill-stumpan fortfarande har feber. Hon har haft det sedan i söndags. Dock bara runt 38 men hon kan ju inte gå till dagis med det. Men imorgon får allt lille Ville gå. För han måste få komma iväg och leka lite för idag har han varit högt och lågt. Hans energi vet ine var den ska göra av sig. Men jag har ju körkort numera =) så det är ju inga problem att köra honom till dagis och sen åka hem igen för ett par timmar. Mannen får ta buss och pendel. =) Underbart!!!

Kram på er!
Paula

7 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga kort. Den lilla fransosen är bara för söt!

    Inte roligt att vara hemma med sjuka barn, hoppas att tösen piggnar till ordentligt.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jag ÄLSKAR kortet jag fick av dig ! Färgerna är såå läckra och ihop med stilettobokstäverna så är det bara ÅHHH! Tack söta Paula !
    och jag gillar verkligen ditt översta kort - trots att det är väldigt annorlunda "Paula-kort" :)
    Sköt om dig och krama busungarna !
    *KRAM*

    SvaraRadera
  3. Ja va bra att du skaffa dig en riktig maskin, och sicken tur jag bor så nära. :-)
    Jag hoppas verkligen barnen blir friska snart och kanske ev. hålla sig friska en vecka i varje fall. :-)
    kramis från mamsen

    SvaraRadera
  4. Det är alltid en fröjd att titta på dina vackra kort!
    ...och jag är allt lite avis på din nya leksak :-)

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  5. Åh nu blev jag ju sugen på att ändra lite i min blogg också.

    Vad kul att se lite kort i bloggen som inte är din "vanliga" stil (vad det nu är ?)

    Kram L8

    SvaraRadera
  6. Så fina kort! Och lite avis e jag ju på Revan! :-) Kramis!

    SvaraRadera
  7. Ja nu skriver jag igen, jag älskar det första kortet som du gjort, vackert som en dag.
    Nu har jag med en Revolution, och det är väldans skojsigt.
    Kramis

    SvaraRadera