tisdag, mars 13, 2007

Fortfarande hemma...

...med lille Ville som åkt på en härlig ögoninfektion. Idag är andra dagen med ögondroppar och nu kan se genom ögat igen i varje fall. Men han har inte sett allt för fräsch ut stackarn. Ella är tillbaka på dagis. Hon som annars bara vill vara hemma och gärna skippar dagis var nog nöjd efter förra veckan för hon ville verkligen gå. Både igår och idag.

Nu har Ville sovit i snart två timmar och jag har fått färdigt ett kort.

Sen det gula kortet som jag också lagt upp här var det kortet jag gjorde till ANders (mannen) när han fylde år i söndags.



Nä nu ska jag ta mig en liten kopp kaffe innan min lille spillevink vaknar upp igen. För om någon trodde att man blev slö av en ögoninfektion så trodde dom fel. Tvärtom, lillgrabben har energi i massor nu efter en och halv veckas sjukdom.
Kram på er
Paula

2 kommentarer:

  1. Anders kort var ovanligt OCH coolt :) Det rosa kortet blev naturligtvis min favorit - inte bara färgen utan den väldigt kvinnliga utstrålningen *me like som fjortisarna brukar skriva*
    Bra jobbat Paula !
    Hoppas VildeVille snart är bra så han får rasa ut på dagis :)
    *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Jag minsann föredrar det andra kortet, kul färger, ovanlig skärning, me like! :-)
    Kramis från mamsen

    SvaraRadera