tisdag, juli 21, 2009

Still going strong!

Jepp, tro det eller ej men det blir ett inlägg till =)

Denna gång med lite pyssel. Vi fick in lite nya stämplar från The Greeting Farm till PaperMaze tidigare i somras och jag var genast tvungen att testa några utav dom. Passande nog fick jag beställningar på flera bebiskort. Först ut är ett kort till en nyfödd kille som fått namnet Noel. Visst är väl den lille brandmannen ursöt?!!!


Fick också en beställning till en liten flicka vid namn Lo som fyllde 1 år. Då fick denna lilla ballerina stå till tjänst. Prickarna i bakrunden är en bakgrundsstämpel som jag köpt från Kortmakaren tidigare i våras. Den är helt underbar!!!


Vill passa på att tacka er för alla kommentarer från mitt tidigare inlägg. Ni är såååå söta!
Tack för att ni finns!



3 kommentarer:

  1. Vilka underbara kort! Och fint att inte alltid ha bebismotiv även när det är till nyfödda. Älskar verkligen stämplarna från The Greeting Farm,dom är så söta även om det inte är min stil ;)
    *kramar*

    SvaraRadera
  2. ÅH, du är ju min ständiga och otvivelaktigt största inspirationskälla!!!
    kram Annika

    SvaraRadera