onsdag, juli 22, 2009

Idag är dagen med stort D

Idag ska vi äntligen ge oss av de ca. 20 milen för att hämta hem vår nya lilla "bebis" Bob. Jag lovar att återkomma med bilder och info. Jag känner mig som ett barn som väntar på julafton. Sååå förväntasfull och nästan lite pirrig. =)

Lämnar er med fler kort som gjorts med stämplar från "The Greeting Farm". Älskar alla dessa stämplar och skulle gärna vilja ha MÅNGA fler.

Kortet här ovan är till en nyfödd liten tjej, har använt mig av mitt nya QK-set, Reuse. Älskar detta set. Både alfabet och alla underbara träd som var med i paketet. Vi får väl se hur mycket jag kommer att använda det. Jag är ju ingen flitig användare av QK men detta kunde jag inte motstå ;-).

Nedan är ett kort, eller snarare två kort till ett nyfött tvillingpar, Loa och Julia. Gjorde två separata kort som jag knöt ihop i hörnen där jag satt öljetter. Knöt bara bandet med en rosett så att man kan ta isär korten lätt. Det blev två lite enklare kort, det kändes annars lite för mycket när man satte ihop dom.




Återkommer när vi installerat oss med Bob.
Kram


4 kommentarer:

  1. Åh vad spännande!!! Ser fram emot bilder på underverket!! Lycka till och kör försiktigt!

    kram

    SvaraRadera
  2. hihi, en liten Bob. Ja det kommer man allt att komma ihåg

    kram am

    SvaraRadera
  3. Så spännande att äntligen få hem lille Bob. Hoppas få se många fina bilder!

    Korten är jättefina, Molly kortet är UNDERBART!
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. LJUVLIGA kort!! Spännande med en liten Bob :)

    SvaraRadera