tisdag, mars 10, 2009

Mässa avklarad

Nu är mässan över och det är med blandade känslor. Jag har många härliga minnen men det känns lite tomt nu när det väl är slut. Dessutom har vi massor med tråkigt arbete kvar efter mässan så som att uppdatera hela butiken, fixa alla nyheter så att dom läggs in i butiken och sen självklart packa upp allt på sina rätta platser. Det tar tid vill jag lova.

Jag gick till denna mässa utan en tanke på att jag skulle shoppa något, jag har ju ändå egen butik och är dessutom DT för Kortmakaren där jag får en massa roligheter ifrån. Men ack vad jag bedrog mig. Jag tog ut en 500-lapp innan mässan om ut i fall att. Den räckte definitivt inte!!! Men det var så himla roligt och jag hittade så mycket härligt som vi inte kommer ta in till PaperMaze av olika anledningar så då var jag ju bara tvungen!!! =)

Detta fick jag shoppat:

Dessutom har jag med mig en massa nyheter från vår egen shop som jag testa nu när allt lugnat ner sig lite. Det ska bli skoj!

I helgen hade jag Annika boende här hemma. Hon har hjälpt oss denna mässa. Tack snälla för trevligt sällskap och all din hjälp!

Nu ska jag jobba på, får jobba och uppdatera hemifrån idag då Ville är genomförkyld. Själv har jag fått ont i halsen och är fortfarande helt slut efter helgens bravader men så är det. Ska man ha skoj får man betala!!! ;-)

Kram på er!

PS. Vill ni se bilder från mässan så kolla in PaperMaze blogg.

5 kommentarer:

  1. Vad mycket roliga grejer du fick shoppat!

    Det är oerhört gulligt av dig och familjen att låta mig bo hemma hos er, hade det riktigt gott. Stort TACK!

    Se till att krya på er ordentligt nu.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vila ordentligt nu, tråkigt med halsont. Visst är det skoj att vara på mässa :-)

    kram am

    SvaraRadera
  3. Wow, så mycket godis du shoppat på mässan!! //Mia

    SvaraRadera
  4. HÄRLIGT MED SHOPPING VÄNNEN!! Doodlebug glittret stod det ju nästan ditt namn på.......
    Mindre roligt att du hoppat av men jag förstår dig till fullo. Vill bara vara noga med att säga att jag gärna ser att vi håller kvar kontakten och försöker träffas i vår. Jag tokgillar dig och din mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kram på dig!!!!

    SvaraRadera
  5. På vår blogg kan man läsa om allt mellan pinsamma toabesök till bikini-bekymmer. Passa dessutom på att svara på dagens fråga där vi undrar vem du tycker ska vinna Melodifestivalen.

    Vår söta blogg hittar du på www.arntyochmirry.se

    SvaraRadera