fredag, mars 27, 2009

Hello!

Jo, nu är det nog dags för en liten uppdatering här igen. Det blir inte så ofta men så får det vara =). Denna veckan har jag åter igen varit hemma med Ville som varit genomförkyld och febrig. Man kunde tro att man skulle få lite tid till att sitta och pyssla och blogga men icke. Den lilla tid som finns får ägnas åt jobbet.

Imorgon åker Anders, Ella och Anders andra dotter till Gran Canaria. Dom ska vara där en vecka och sola och bada (om vädret tillåter). Jag och Ville stannar hemma. Kände inte riktigt samma behov som Anders att åka iväg. Så nu ska jag njuta av en vecka ensam med Ville vilket ska bli mysigt.


Jag kommer att börja denna veckan med en pysseldag med min mor och mina två systrar. Dom kommer hem till mig på söndag och då ska här skapas!!! Vi kommer alla att hålla i var sin tävling och ge var sitt pris. Sen kommer vi äta gott och bara ha kul!!!

För pengarna jag sparade in på att inte åka med till Gran Canaria blev det en cykel =). Det blev en kombinerad present. Både för sparade pengar, födelsedag och belöning för mitt viktväktande. Jag fyller ju 31 den 3:e april och då har fortfarande inte Anders och Ella kommit än så jag fick den redan häromdagen och den är sååå fin!!! Se bara:


Ja, viktväktandet går väldigt bra. Har nu gått ner sammanlagt 10,4 kilo och känner mig sååå nöjd. Jag är impad av mig själv att jag klarat det så bra och att det fortfarande känns ganska lätt. Jag är en person med dålig karaktär så jag trodde nog inte på mig själv rikigt när jag började med Viktväktarna men nu har jag bevisat för mig själv att jag faktiskt kan!!! Om jag bara vill...

Idag visar jag två kort jag gjort för Kortmakaren. Mitt uppdrag hos dom börjar lida mot sitt slut som jag skrev om i förra inlägget. Men på onsdag ska jag, Ville och lillasyster Julia åka till dom och lämna dom sista korten samt tacka för en underbar tid.

Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Va skönt med en vecka med bara Villebus. Och vad duktig du är med vikten :-) Bra jobbat

    SvaraRadera
  2. hoppas att ni alla får en riktigt skön vecka! Vad kul det låter med en pysseldag. Korten du gjort för kortmakaren är jättefina, det är kort jag blir glad av.

    Jag tycker du är oerhört duktig med ditt viktväktande!!!
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Grattis!!!!!!
    Synd att vi inte hann ses hos Kortmakaren i onsdags men vi får försöka igen. Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Så snygg blogg du har!

    Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

    SvaraRadera
  5. Men så duktig du är!! Jag hoppas komma till skott jag med, så småningom. Har ju i alla fall börjat att träna varje dag innan jobbet. Ett steg i rätt riktning. :-) Ha en härlig mysvecka med Ville! Kramis!

    SvaraRadera