fredag, mars 13, 2009

Ett svårt beslut!


Jag har i veckan tagit ett väldigt svårt men nödvändigt beslut. Jag kommer att hoppa av mitt uppdrag hos Kortmakaren. Det är ett tufft beslut kan jag lova då jag stormtrivts med mitt uppdrag från dag 1. Jag trivs så himla bra med Design Teamet och man skulle inte kunna trivas bättre med Maria och personal. Men jag hinner inte med, jag känner ett ständigt dåligt samvete över att jag inte skapar så mycket till dom som jag skulle vilja.

Jag har ett eget företag, två barn, ett stort hus, en man som jobbar mer än 100%, jag jobbar för mannens företag och sen allt annat som livet bär med sig. Tiden finns helt enkelt inte. Den har nog inte gjort det på länge men har så gärna velat stannat kvar så att jag blundat för allt.

På sista tiden har har jag inte ens haft lust med att pyssla för det har bara från min egen sida kännts påtvingat och stressat och då blir det inget bra skapande. Så därav detta beslut. Jag kommer att fortsätta att använda Kortmakarens underbara stämplar för det har jag alltid gjort.

Jag har ett litet uppdrag kvar att göra för dom men sen är det slut. Tänkte att det skulle passa med lite kort med nya motiv från Kortmakaren som släpptes på mässan i helgen som var. De nya stämplarna är verkligen härliga och användbara.




Tack Maria för förtroendet och tack alla andra i butiken och teamet för denna tid. Vi ses ju i framtiden ändå!!!

Kram

7 kommentarer:

  1. Ja det var inte att lätt beslut att ta kan jag tro. De har ju så himla många fina stämplar att roa sig med. Men som sagt, ibland räcker inte tiden till.
    kram am

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du tagit ett klokt beslut. Vi pratade ju lite om det den gångna helgen och som jag sa då så är det aldrig bra när kreativitet känns påtvingad. Nu hoppas jag att du får en massa positiv energi inför skapandet för jag vill se mer ljuvliga alster från dig.

    Många kramar
    Annika

    SvaraRadera
  3. Vi förstår dig till 100% även om vi gärna hade haft dig kvar. Lägg nu tiden på rätt saker såsom familjen och dig själv. Du skall veta att du har inspirerat många under denna tiden! Vi kommer att sakna dig och ser fram emot fler möten i framtiden. Lycka till! Kramar i massor.

    SvaraRadera
  4. Kommer sakna dig i vårt team.
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag förstår ditt beslut!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Du är redan saknad!!! Men du finns ju som en Paper amazing kvinna. En av två......(Netha)
    1000 tack för kommentaren om kortet. Jag hade med mig kortet i väskan på mässan men lämnade aldrig det till Kortmakaren för Fredrik sa att han inte gillade det......

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Nej vad kul, så ovanligt att hitta på en som heter likadant! Paula =)

    SvaraRadera