tisdag, april 01, 2008

Mässa och annat smått och gott

Vilken supermysig mässa det var i helgen. Det var så roligt. Kul att få träffa alla på Kortmakaren "live" och alltid kul att få shoppa en del. Höll ganska så bra i plånboken men del fick jag allt med mig hem. Bland annat fick jag lite nya stämplar från Kortmakaren som jag just nu håller på och skapar med. Tack Maria och gänget för en supertrevlig mässa! Dessutom fick jag träffa Annika en kär pysselvän och det var så mysigt att strosa runt tillsammans och titta på allt fint som fanns tillsammans.

Annars rullar det på. Min lilla suprise kommer snart att avslöjas =).
På torsdag fyller jag 30 år, tro det eller ej. Skulle ju ha ett stort party men har liksom inte hunnit med att planera det så det blir ett släktkalas av den lite större modellen bara. Men det får räcka. Fest får det bli en annan gång.

Här nedan ser ni ett DT-kort till Kortmakren och ovan ett påsk-kort som jag glömt att visa här, glömde dessutom att skicka iväg det så det får sparas till nästa år =).


Nu ska barnen snart läggas och sen jag ska pyssla.

Kram på er alla!

6 kommentarer:

  1. Ska det bli tillökning kanske? Hade Maria gjort några nya stämpelmotiv som du fick?

    kram am

    SvaraRadera
  2. Fantastiska kort Paula! Det var jätteroligt att få träffa dig på mässan, hade önskat att jag hade mer tid att prata med dig, med jag fick tillbringa en bra stund nere på golvet och fylla på pennor....Kram på dig, hoppas att vi kan ses snart igen.
    Tin@

    SvaraRadera
  3. Tack för en urhärlig dag på mässan!

    Jag älskar det första kortet, färgkombon, bokstavskombinationen, den härliga ramen, inga onödiga dekorationer och ja egentligen alltihop! Du är min kortmakarguru, så är det bara!
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. HUUUUUUUUURRRRRRRRRAAAAAAAAA på din födelsedaaaaaaaaaa!
    kramkramkramkramkram

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!!!!! Nu är vi nåt på 30 båda två. Och kommer så vara en låååååång tid framöver :-)

    Kramar från Malin m familj

    SvaraRadera
  6. Grattis kära vän på födelsedagen. Hoppas tant får en bra dag ;-)

    kram am

    SvaraRadera