torsdag, mars 20, 2008

Glad Påsk

Ja, glad påsk vill jag så klart önska er alla bloggläsare. Skönt med lite ledighet måste jag säga.

Idag har jag varit en redig tös må ni tro. Har städat ur hela våran kyl samt frostat av hela frysen. Hjälp vilken tid det tar. Tänkte hunnit med att städa hela huset men se det hann jag verkligen inte. Så det blir till att fortsätta imorgon. Men lite påskpyntat har det blivit i varje fall. I senaste laget kanske men ändå pyntat. Nästa vecka får jag väl ta och ta ner allt igen =).

Idag få ni se en liten dörrskylt som jag gjort till lille Ville. Han älskar Byggare Bob. Så nu har jag paperpiecat för första gånen i mitt liv. Svårt men kul. Nu vill Ella också ha en skylt men hon nöjer sig inte med en Byggare Bob, hon vill ha Törnrosa. Tyvärr känns det omöjligt, så vi får väl se om jag kan övertala henne till att välja en annan figur. Men hon viker sig inte lätt den lilla tjejen. =)


Ha nu en riktigt glad påsk. Det ska jag ha! =)

Kram

5 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med en lång ledighet. Här blir det nog inget påskpynt alls att tala om. Visserligen så har jag köpt ett fång med gula tulpaner och några minipåskliljor så lite pyntat blir det ju.

    Villes skylt var jättefin, tycker du fått till Byggare Bob alldeles utmärkt! Lycka till med Ellas skylt.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk på dej med. Vilken fin skylt du gjort. Förstår att Ella också vill ha en.

    kram am

    SvaraRadera
  3. Ååh så himla fin skylt!!

    Masssssssor av påskkramar!

    SvaraRadera
  4. Så fin är skylten t o m snyggare i verkligheten.
    Och påskpyntningen var fin, barnen hemma blev besvikna i år för vi hade glömt den.
    Kramis

    SvaraRadera
  5. GRAAAAAAAATTISSSSSSSS till söta Paula på hennes födelsedag !!!

    Kram, kram Jaana

    SvaraRadera