tisdag, mars 11, 2008

Idag är ingen vanlig dag...

...idag är Anders födelsedag. Hurra, hurra, hurra!!!

Ja, idag fyller min kära man år. Tänk han blir hela 35 år!!! Rackarns, det måste ju betyda att jag också börjar bli äldre ;-)

Min man är dock inte en person som gillar att bli firad, det har han inte gjort så länge vi har känt varanda i varje fall. Så ikväll är han på hockey precis som vanligt. Men lite firad blev han allt imorse av mig och barnen. Och liiiite glad tror jag nog att han blev också.

Kortet här ovan fick tillsammans med några få andra presenter. Vi har dock precis betalat in våran resa som blev till Egypten, så den 13 oktober bär det av!!! Detta blir en kombinerad present till oss båda då jag snart fyller 30. Så det blir inte så många andra presenter då vi ska bo på All Inclusive och leva lyx en vecka. Men skönt ska det verkligen bli!

En UNDERBART rolig sak som hänt är att jag blivit fast DT hos Kortmakaren. Fick ett underbart DT-paket på posten som är så inspirerande så nu ska jag försöka sätta mig ikväll och pyssla. Vill verkligen tacka Maria och gänget för det fortsatta förtroendet, ni är så underbara!!!

Sen till min lilla hemlis, jag kommer inte avslöja den än, men snart! Men jag vill poängtera att jag INTE är gravid!!! Vilket kanske en del funderat över. Men så är absolut inte fallet. Är så nöjd så med min prins och prinsessa. Prinsen ser till att man liksom är nöjd med barnafödandet =).

Nä, nu är det läggdags för de små liven. Och imorgon händer det massa roliga saker som har med hemlisen att göra så det kan jag tyvärr inte skriva om än =).

Kram på er alla där ute i det avlånga landet!!!
//Paula

6 kommentarer:

  1. TACK! Paula, vi är så nöjda med dina skapelser, du har en förmåga att skapa DET DÄR på dina kort.
    Kramar till dig
    Tin@

    SvaraRadera
  2. Hurra hurra för din gube idag :)
    Jag ska fira min älskling på fredag - han är inte en firare heller precis. Men nu blir han vare sig han vill eller ej *mohahaha*

    skynda skynda skynda - spricker snart av nyfikenhet.
    Kram sötaste !

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter med Egypten. Själv far jag till Sävsjö på lördag och det ska också bli skoj.

    Grattis till ditt fasta DT-jobb. Du gör ju sååå fina kort tycker jag och många andra.

    Grattis till lilla gubben också

    kram am

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott till mannen din!!!:)

    Åååh blir ju så nyfiken,hahaha, fundilerar över ngt alldeles särskilt och hoppas hoppas att det är det som är hemlisen;)

    Massvis av kramar!

    SvaraRadera
  5. Då jag är borta i en vecka, vill jag passa på att önska dig en riktigt Glad Påsk. Kramar!

    SvaraRadera
  6. Fint kort!!

    ..Å jättegrattis till platsen i Kortmakarens DT! :D

    SvaraRadera