tisdag, mars 04, 2008

Bättre...

...mår jag nu. Tack för alla krya på dig-hälsningar! Ni är så härliga alla bloggläsare.
Här har pysslats en hel del på sista tiden. Dock har jag inte orkat fota eller scanna något än eller så kan jag helt enkelt visa upp det än.

Det händer massor med spännande i mitt lilla liv just nu. Kan dock inte berätta det än men kul är det, det vill jag lova =).

Annars flyter dagarna på. Jag har ju min praktik nu och jobbar på. Har så smått börjat på min uppsats som ska vara klar i slutet av april. Har idag skickat ut lite enkäter. Till handledare detta året har jag lyckats få min underbara kusin (*vink, vink Malin*). Är så glad för detta. Hade en man från Universitet förra året och han var SÅÅÅ usel. Vi träffades inte en endaste gång jag fick ingen hjälp och han svarade inte på varken mail eller telefon. Han hörde av sig veckan efter att jag lämnat in min uppsats och sa att han tyckte den var bra men att fanns några grejer jag borde ändrat på. Då blev jag ARG!!!! Det var ju så dags EFTER jag lämnat in den. Men nu fick jag alltså ha Malin till handledare istället och det känns så bra och tryggt! Hon var ju den som fick hjälpa mig en hel del förra året också, tack vare henne blev jag godkänd.

Överst på sidan ser ni ett DT-kort till Kortmakaren. Färglagt med promarker som jag varit väldigt anti mot men som jag faktiskt börjar gilla mer och mer. Det är så enkelt! Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig =)

Ha det bra kära vänner!!

Kram

10 kommentarer:

  1. Så skönt att du mår bättre! Och vad bra att du fick kusinen till handledare! Sånt är guld värt. Lycka till med uppsatsen! Sköt om dig! *kramis*

    SvaraRadera
  2. Härligt att du é på bättringsvägen! Läckert kort! Nyfiken blir man vad som pågår i ditt liv... Ha ha bra cliffhanger...jag återkommer

    SvaraRadera
  3. Åh, men!
    Vet du inte hur himla nyfiken jag blir nu?!
    hahahaha
    Önskar dig allt gott och särskilt ngt extra gott,hihi

    Vill du berätta hemlisar kan du alltid maila så blir jag sååå glad!

    Massvis av kramar och lycka till!

    SvaraRadera
  4. Wow, vilket snyggt kort! Så härlig kontrast mellan brudparet i mitten och paren på mönsterpappret. Läckert!

    SvaraRadera
  5. Superläckert kort! Gillar det massor.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad glad jag är att du är piggare igen! Det låter bra att du fått en handledare som du kan få hjälp och stöd av innan du lämnar in uppgifterna. Lycka till med uppsatsen!

    Kortet är bara ljuvligt! Den svarta uddkanten är så snygg. Jag gillar mina promarker jättemycket just pga att det är så enkelt!
    kram ANnika

    SvaraRadera
  7. Asch då. *rodnar*

    Puss o kram från Malin som tycker det är jättekul och spännande att vara handledare åt sin mycket begåvade kusin

    SvaraRadera
  8. Jadu Malin, så lät det inte när hon var 5 år. :-) Hihihi.
    Paula, du klarar det galant tillsammans med Malin.
    Ni två är bäst, så är det bara.
    Och du är bäst på att göra goa, snygga, fina, glada, enkla, fräscha kort och din hemlighet delar jag med dig, den är verkligen spännande.
    Kramis dottra min.

    SvaraRadera
  9. Jättegulligt kort!
    Tack för den fina kommentaren i min blogg!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. så skönt att höra att du mår bättre! Viktigt eftersom du har så fullt upp runtomkring dig, barn, skola och allt :-)
    Mysigt glatt kort du har gjort.

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera