tisdag, februari 26, 2008

Segt som klister...

...känns livet just nu. Barnen är äntligen friska men själv känner jag mig fortfarande inte riktigt bra. Har haft huvudvärk i över två veckor nu och ont i halsen. Bihålorna värker i omgångar så nu är det nog snart dags att släpa sig till läkaren. Men jag avvaktar liiiiite till. Känns som att jag aldrig skriver om annat än sjukdommar i denna blogg men så ser livet ut just nu!

Lite roligare känns det att vi beslutat oss på att åka iväg på en veckas semester till hösten. Någonstans varmt med sol och bad kommer det bli. Känns jätteskönt. Det känns som att det är långt till september/oktober men det känns ändå skönt att åka vid den tiden så att man har något att se fram emot, helst om sommaren här hemma blir usel. Just nu lutar det åt Egypten men vi får väl se vart hän det slutar. Ska kolla på "Packat och klart" ikväll som tydligen handlar om just det resmålet. Egentligen spelar det inte så stor roll vart vi åker då vi mestadels kommer att hålla till på hotellet för sol och bad. Det är vad vi vill och behöver just nu så en massa utflykter kommer det trologtvis inte att bli.

Nu är det snart läggdags för min lille kille som är helt slut efter två intensiva och långa dagar på dagis, så ha en trevlig kväll!

Kram
Paula

5 kommentarer:

  1. Wow - vilket snyggt och härligt färgglatt kort!!
    Tack för kommentaren i min blogg - blev jätteglad att du skrev där, så att jag kunde hitta hit!
    Du gör så mycket fiiiint! Kommer helt klart att besöka dig här igen. :D

    SvaraRadera
  2. Superhärligtkort! Maria

    SvaraRadera
  3. Jag blir alldeles lycklig av ditt kort, så härligt färgglatt!

    Att inte känna sig bra tar på krafterna, men jag hoppas att både du och barnen får vara pigga och friska länge nu.

    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Krya på dig och Tack för att du tittat in på min blogg. alltid kul att "höras".
    Underbart galet och glatt kort !
    Kram Petra

    SvaraRadera