måndag, februari 11, 2008

Här pysslas det för fullt

Kan tyvärr inte visa så mycket av det ännu. Har en del projekt till Kortmakaren samt flera beställningskort. Kul!

Gräsänka är jag denna veckan. Maken har gett sig av till Lanzarote en vecka med sin dotter (sedan tidigare). Dom kommer hem på fredag igen och gottar sig tydligen ordentligt vad jag förstår. Dessutom pinar dom oss här hemma med en massa taskiga MMS. Ja, ja, jag unnar honom verkligen denna resa.

Här hemma är det sportlov så imorgon bär det av till simhallen. Oj, vad här ska åkas rutchkana. Har två vattendjur till barn men det är ju jag med så det passar ju bra =).

Idag får ni se två väldigt olika kort Det översta var till min härliga, underbara och vackra mormor som fyllde år härom dagen. Det andra kortet var ett beställningskort till en liten kille som var alldels nyfödd.

Nä, nu ska här pysslas. Har ju massor att göra.

Kram
Paula

6 kommentarer:

  1. Underbara kort! Ha det så bra på sportlovet. Sköt om dig! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Finfina kort, jag älskar apekortet, så glatt och färgstarkt.
    Tack för badturen.

    SvaraRadera
  3. kanonfina kort! Blir glad av det översta!!!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina kort. Jag borde använda min symaskin lite oftare ! Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag ! Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Härliga kort! Olles kort är kanon!
    Kan förstå att det blir skönt när hela familjen är samlad - man behöver ju lite avlastning också.

    Kram L8

    SvaraRadera
  6. Iiih, vilket härligt gladkort det översta var! UNDERBART!! :D

    SvaraRadera