onsdag, februari 20, 2008

Namnsdagskort


Skulle nu ikväll göra ett kort till min morfar som har namnsdag på lördag. Detta har på senare år blivit en tradition. Jag skickar ALLTID ett kort till Torsten-dagen. Detta har liksom blivit en grej mellan min morfar och mig och vi har ofta skojat om detta namn som jag tycker är så roligt och gulligt. När Ville sen kom för några år sedan så kände jag med en gång att han också skulle heta det. Detta namn måste ju leva vidare. Så fick det bli. Ville har Torsten som sitt andranamn.
Nåväl, skulle alltså sätta mig och göra ett kort och hade absolut INGEN inspriation, NOLL!!! Hittade då ett så gulligt kort på myamia's blogg som jag gillade skarpt och liftade det helt enkelt. Resultat ser ni ovan. Blev ganska nöjd faktiskt. Tack för inspirationen Maria!
Annars fortsätter förkylningarna, känner mig riktigt risig själv. Har körtlar stora som tennisbollar som gör att det värker i hela huvudet, halsen och bakom näsan. Känns som bihålinflammation i hella huvudet. Så är det, det går alltså inget vidare med min praktik som jag så duktigt skulle ha här hemma =(.
Nä, nu kallar sängen!
Kram
Paula

8 kommentarer:

  1. Vilket snyggt kort. Då kanske jag liftar dig någongång. Vad roligt att du alltid skickar namnsdagskort till din morfar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt och härlig färgkombo!!
    Ha det så bra!!

    SvaraRadera
  3. Japp, skitsnyggt, detta skall jag lifta, tack för tipset.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. ett mycket fint namnsdagkort.
    ha det bra.

    kram Lise-Lott

    SvaraRadera
  5. Jag heter med Torsten....;-) Vad gör man inte för bli ägare till ett sånt läckert kort...???

    Kram o krya på dig !

    SvaraRadera
  6. Ett riktigt härligt kort, gillade färgskalan jättemycket.

    Krya på dig!!!
    kram Annika

    SvaraRadera
  7. Läckert!! Snygg handstil har du också ;)

    SvaraRadera
  8. Men va roligt! Så glad jag blir!!! Vilken ära att få bli liftad! Kanonsnyggt kort du gjort!!! Krammaria

    SvaraRadera