lördag, januari 26, 2008

Av fest blir man trött...

Igår var jag på en jättetrevlig klassfest. Var dock en duktig tjej och körde. Det var verkligen superskoj och jag var inte hemma förrän klockan tre så idag har livet varit bra segt. Denna fest hade vi annordnat själva med olika team och det funkade verkligen felfritt. Jag avundas dock inte städteamet som skulle till lokalen för att städa idag kl. 12. Det blir ju en lite intressant fest då vi var knappt 30 personer varav endast tre var killar. Väldigt snefördelat och väldigt lite skandaler men väldigt skoj!!!

Idag skulle lilla Ella gå på sin första dans träning här i Onsala, hon var MYCKET förväntasfull men efter inte ens 15 minuter så kom hon till mig och började gråta, hon var så besviken. Alla barnen var minst ett år yngre (fastän det var för hennes åldergrupp), hon kände ingen och det var bara en massa jagelekar av olika slag. Jag fick henne att stanna och titta lite men sen ville hon bara hem. Hon var SÅ ledsen. Nu måste jag hitta något annat kul för henne att göra. Vi får väl se vad det kan bli för något.

Här ovan ser ni ett kort jag gjorde i torsdags kväll. Blev lite inspirerad av Annika som varit så modig och testat lite nya stilar så jag var också tvungen att testa och kul var det. Känner dock att just nu är inne i en STOR svacka. Känner mig pysselsugen men har absolut noll inspiration. Någon som har något tips för att komma igång.

Nix, pix, nu ska jag lägga min lilla barrelina (Ella kallar ballerinor så) sen får jag nog krypa till kojs själv, för jag är tröööööött. Zzzzzzzzz.....

Kram
Paula

6 kommentarer:

  1. Att gå på fest tar på krafterna vare sig man dricker alkohol eller inte.

    Kul att jag kunde inspirera dig till att göra lite nytt. Måste säga att det är sååå snyggt, jag gillar det jättemycket!!!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ouff, att du orkade till 3 är en bedrift!!:)
    Man behöver det ändå ibland, få skratta och umgås med andra än familjen, härligt att ni hade så kul!

    Så fin bilden är på dig!:)

    Hoppas allt är väl med er och att du är pigg och utvilad!

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert kort Paula - och i helt annan stil än du brukar. URFINT vill jag säga !!!
    *kram*

    SvaraRadera
  4. Vilket höjdarkort!!! Så läckert! Hoppas din inspiration kommer tillbaka snart! Kram /Carina

    SvaraRadera
  5. Fint som snus!
    Puss på Ella, henne har jag här hemma i natt minsann.
    kramis

    SvaraRadera
  6. kanonfin kort helt i min smak! kul att du "vågar" testa.

    SvaraRadera