måndag, januari 21, 2008

Så fint

Titta vilken fin Banner jag fått. Lilla, snälla mamma har gjort den till mig. Är så himla nöjd!

Gå gärna in i hennes blogg och läs om vår "roliga" helg. Tänk att man aldrig lär sig att "det blir aldrig som man tänkt sig". Så är det jämt.

Har idag försökt att plugga inför min sista hemska tenta för denna utbildning. Men jag kan säga att efter maginfluensa så är hjärnan inte riktigt med. Dessutom har maken och barnen varit hemma hela dagen och då är det svårt att få något vettigt gjort. Imorgon har jag huset för mig själv och då MÅSTE jag plugga. Det är sista dagen, för på onsdag gäller det. Känns ju inte så lovande men jag måste ju försöka i varje fall.

Har under fått en: You made my day-award. Eller, tro det eller jag har fått tre stycken sådana. Ni är så underbart gulliga och så fint ni skrivit alla tre, Cina, Annika S och Karabara. Jag skickar den genast tillbaka till er alla tre och skickar vidare alla underbara bloggare som jag brukar läsa här i det långa landet och som jag inspireras av i alla väder.

Här kommer en LO jag gjorde för ett litet tag sedan. Lovade ju att visa upp den. Har påbörjat en på min lille prins men vi får väl se när den blir klar =).


Nä, nu är det dags för sängen för imorgon måste jag vara pigg och klar i huvudet.
Kram på er alla underbara bloggläsare

3 kommentarer:

  1. Ja bannern är bara så fin, var inne i går och såg den. Så mycket du och bara så fin!!!

    Se nu till att plugga ordentligt för det vore väl skönt att ha alla tentor bakom sig. Lycka till!

    Layouten på dig och dottern är jättehärlig. Superfina röda hjärtan! Har du klippt dem för hand?
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. SNYGG banner! Hon är duktig din mor :-)
    Hmm, så svalkande skönt det ser ut på LO:n, riktigt längtar till vår och sommar nu. Vi behöver ju sooool. Jättefin layout!
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Halkade in här på ett bananskal ... Väldigt snygg och grafiskt ren banner, fin blogg överhuvud taget. Just de där blommorna köpte jag på en mässa förra året, får bestämt ta och plocka fram dem igen - de är jätteläckra.

    SvaraRadera