torsdag, april 03, 2008

Avslöjande


Idag fyller jag hela 30 år och vad passar väl bättre då än att avslöja den stora hemlisen.

Så här kommer det....

Jag och mamma ska öppna en e-butik. Detta blir inte vilken butik som helst utan en webbshop fylld med kortmakeri- och scrapgrejer. Detta ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att ni följer vår spännande resa. Det kan göras här på våran blogg http://www.papermaze.blogspot.com/.

Vill också passa på att tacka för alla gulliga gratulationer som dykt upp via mail, telefon, snigelpost och blogg.

Massor med kramar


15 kommentarer:

  1. Grattis till dig på födelsedagen från mamma till Mindi.
    Ha det jättebra.

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på din födelsedag!!! En perfekt dag att tillkännage sin hemlighet på. Jag ser fram emot att shoppa hos er!
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ska bli sååå kul med er affär. äntar spännt

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! ÅH så spännande med shoppen, serfram emot den :)

    SvaraRadera
  5. Åh, stoooooort grattis på födelsedagen!!! *tutar frenetiskt i en gigantisk bastuba* Och lycka till med shopen! Så spännande! *kramis*

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på födelsedagen. Hoppas att du har haft en bra dag.

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott. Kul med shoppen men jag kunde tyvärr inte komma in där för det stod att man skulle ange lösenord :-(

    SvaraRadera
  8. Stort grattis på födelsedagen! Jag hoppas att du hade en bra dag igår...med mycket firande! kul med en butik!:)

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jättegrattis i dubbel bemärkelse!!!!!!

    Trevlig helg oxå!

    SvaraRadera
  10. Dubbelgrattis till dig, och ett ´stort lycka till!!
    Kram Tin@

    SvaraRadera
  11. Stort grattis i efterskott! Å ett extra stort grattis till öppnandet av en e-butik!! VA häftigt!! LYCKA TILL!!! =D
    Många varma kramar Petra

    SvaraRadera
  12. Grattis i efterskott!!!
    Och grattis till E-butiken, jag önskar er lycka till :-D

    SvaraRadera
  13. Grattis i efterskott - hoppas ditt kort kommer fram imorgon. Längtar efter att få shoppa hos er.
    KRAM

    /Carina (Stamparina)

    SvaraRadera
  14. Hej! GRATTIS :) Hittade hit från en annan blogg.

    SvaraRadera
  15. Hej på dig och GRATTIS till de jämna åren och till Butiken !! KUL !!
    Kramis Petra

    SvaraRadera