söndag, april 13, 2008

Varm av glädje

Tack för alla underbara kommentarer och gratulationer både till födelsedagen och till den nya shoppen. Ni är så härliga!!!

I går var det dags för lite 30-års firande här hemma och jag hade bjudit närmsta släkten och vännerna. Vi var ca. 35 pers och här bjöds på lite buffé och efterrätt. Jag måste säga att det var det trevligaste kalas jag haft tror jag. Allt klaffade och det var så himla trevligt och alla verkade nöjda och glada. För ovanlighetens skull hade jag bordsplacering, tänkte det kunde vara kul att man inte sitter med dom som man alltid sitter med och det var verkligen lyckat. Vill också passa på och tacka min underbara lillasyster som hjälpte mig både innnan under och efter kalaset. Du är en pärla!

Sen till presenterna. Jag kunde inte bli mer nöjd.

Av min mamma och pappa med respektive familjer fick jag denna underbara resväska.


Jag fick också denna symaskin från IKEA. Önskade mig verkligen denna och den räcker verkligen för mig då jag endast ska ha den till enklare saker som att lägga upp kläder och laga dom, sy gardiner (enkla längder) samt till scrappandet och kortmakeriet.Av några andra goda vänner fick jag dessa tekoppar från Höganäs (färgen var dock vita och svarta), dom är verkligen helt underbara!


Av min underbara vän Pernilla fick jag denna underbara brödpåse samt ett ursnyggt grytunderlägg.

Av min moster, morbror och kusin med familjer fick jag också en underbar present och det var en biljett till Ladies Night i oktober. I denna biljett ingick tvårätters middag mm. Och naturligtvis underhållning från Martin Stenmark och Peter Stormare. Det ska bli såååååå kul. Jag blev till frågad av min moster om jag ville följa med på detta för ett par veckor sedan och det ville jag verkligen men fick ändå tacka nej då förestälnningen är veckan innan vi åker till Egypten så jag kände inte att vi hade råd med detta. Så var dom så underbara att jag fick detta i present. Så glad blev jag.

Sen fick jag även en superfin kokbok och vackra blommor.

Jag är verkligen sååååååå nöjd med gårdagen och det är så mysigt att få umgås med människor man älskar och tycker om.

Tack för att ni finns!
Kram

Paula

3 kommentarer:

  1. Så kul att det blev en lyckad tillställning. Det var många roliga och fina presenter du fick!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att det blev en så lyckad dag! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig dag du verkat fått. Ibland är det faktiskt kul att fylla år även om man inte vill från början

    kram am

    SvaraRadera