lördag, januari 06, 2007

Årets första LO

Har endast fått gjort en stackars LO denna veckan. Livet blir ju aldrig som man tänkt sig. Har inte fått någon ensam-dag hemma alls denna veckan. Men men, det kommer väl fler tillfällen.

Här kommer LO:n jag gjort. Korten är på min make (vi firar att det var 7 år sedan vi förlovade oss idag =) ) samt min lill-prins. Dessa bilder tog jag vid frukosten i somras. Det var så himla varmt denna morgon kommer jag ihåg, så några tröjor kunde man knappt ha på sig. Tycker så himla mycket om korten.

Tyvärr var jag tvungen att fota denna layout då jag inte riktigt fattat hur man scannar detta format (30x30), så färgerna gör ju sig inte riktigt rättvisa. &-tecknet är samma färg som texten egentligen fast med lite vita prickar.

Imorgon får vi besök av min bästa väninna med familj under dagen, sen ska jag tag i ett kort som jag fått beställning på. Sen på måndag är det minsann dags för skolan igen och på eftermiddagen ska jag till min kommande praktikplats för möte. Det blir spännande =) .

Kram och ha en fortsatt trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Ser nog att du använt den nya fina QK taben...

    Det där med att pyssla i massor veckan som gått verkar har gått som för mig, väldigt lite pyssel! Det tar vi igen längre fram.

    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jättefint Paula - jag gillar verkligen symetrin och färgerna.
    Förstår att du gillar korten.

    Kram L8

    SvaraRadera
  3. Va fint det blev :-)

    kram am

    SvaraRadera