onsdag, januari 03, 2007

Pysslat

Idag har jag faktiskt pysslat lite. Har gjort ett kort som inte är alls likt det jag brukar göra. Men jag blev ganska nöjd. Använde en stämpel jag köpt från Cina på www.dreamcathed.com. Köpte den för ett bra tag sen men eftersom det inte riktigt är min stil så har jag inte vetat vad jag skulle göra med den. Men idag utmanade jag mig själv och så här blev det:

Nu ikväll har jag faktiskt scrappat. Ska se om jag kan orka fota och lägga upp det här under morgondagen.
Kram
Paula

4 kommentarer:

  1. Jag är stolt över att ha dig som kund Sötis! Vilket UNDERBART fint kort!! I love it !
    *kramar om*

    SvaraRadera
  2. Det är inte alltid lätt med de där stämplarna. Jag tycker att du har gjort ett kort helt i din stil och jag tycker det är URSNYGGT!

    Klart att du ska orka fota så att vi får se det du scrappat.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Så fint kort! Och vårfint har du gjort i bloggen med! Kramis!

    SvaraRadera