torsdag, januari 11, 2007

Japp...

...så var vardagen tillbaka igen. Väldigt blandade känslor måste jag säga. Känns tufft med skolan just nu måste jag säga men nu har jag bara några veckor kvar sen är det praktik tills början av maj. Sen har jag två-tre veckor med seminarier och sen har jag lov igen!!!! Ett helt sommarlov.

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns konstigt att tänka på det redan nu. Men tiden går ju så fort och många företag söker ju snart sina sommarvikarier. Hade ju tänkt att vara mammaledig hela sommare först men inser att det blir knapert med dagar. Jag har så att det skulle gå men vi skulle inte få ut mycket pengar och hur kul är det en hel sommar??? Vi får väl se hur det blir och vem vet, praktiken kanske kan leda till ett sommar jobb om man har lite tur =) .

I går (onsdags) fick Ella följa med mig till skolan. Hon hade en massa blåsor i munnen och kunde inte äta ordentligt och hur kul är det att vara på dagis med lågt blodsocker??? Så hon fick åka med mig. Jag hade bara en datalektion så hon satt med. hon var super duktig. Det fanns en dator över så kunde låna den och där satt hon i 2,5 timme.

Lite pysseltid har jag tryckt in på kvällarna mellan pluggandet. Har haft två beställda bebiskort att göra och dom blev så här:


Ha nu en bra helg!!!
Kram
Paula

8 kommentarer:

  1. Du är bäst på att göra bebiskort, så fina blir de varje gång.
    Puss på dig själv dottramin.

    SvaraRadera
  2. Tjenare!
    Men vad söta kort :)
    Som vanligt helt bedårande, du är så himla duktig.
    Hoppas helgen blir lugn o skön
    Ha det gött
    kramis Mia

    SvaraRadera
  3. Jag får be om en kölapp om plats på kursen för att göra bebiskort. Hörde att du skulle ha en sådan... *fniss* skämt åsido, de är så himla fina och du kan variera dem så otroligt!

    Förstår att det är tungt att dra igång i skolan igen, men jag hoppas att du klarar de här veckorna och att praktiken blir lyckad. Sedan får vi väl hålla tummarna för att du kan hitta ett sommarjobb som kan kombineras med lite föräldraledighet oxå så du kan vara ledig och umgås med familjen!

    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Så häliga bebiskort du gör.
    Hoppas du får det kuligt på praktiken och att det leder till ett sommarjobb. Alltid tråkigt när inte pengarna räcker annars

    kram am

    SvaraRadera
  5. Så mkt tjusigt du gör,som vanligt!
    Önskar man hade lika mkt fantasi;)

    Stackars dotran som har blåsor i munnen,ej skoj juh!
    Hoppas hon blir bättre snart!

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  6. Helt underbara kort! Så söta så stilrena så snygga! Kramis!

    SvaraRadera
  7. Du är bebiskortens DROTTNING!
    Helt bedårande är dom som vanligt Sötis !!!
    Hoppas du får någon lugn stund i pluggandet. Och en stor kram till Barrelinan från oss i Skåne!!!
    Puss & Kram
    Cina

    SvaraRadera
  8. Vad FINT du skriver....kan man få lite tips !!??
    Kram Petra
    Annika´s kompis, vi träffades i Göteborg....

    SvaraRadera