tisdag, januari 02, 2007

Nytt år...

...och nya krafter. Ja, nästan i varje fall. Är ledig denna veckan också sedan är det dags för mig att börja skolan igen. Känns rätt okej faktiskt då jag bara kommer att gå 4-5 veckor sedan är det dags för min första praktik. Ska bli riktigt spännande. Det kommer nog dock bli en tuff tid dessa få veckor i skolan då vi på denna korta tid har 2 tentor och jag ligger MASSOR efter. Men, men, jag löser det på något sätt.

Har nu sett på flera bloggar där man valt ut sina 10 kort/scrap-favoriter från det gångna året. Här kommer mina:
Eftersom jag bara scrappat en endaste gång så kan jag ju inte riktigt säga att den är min favorit då den inte kan vara favoriserad när den är den enda. Men nu ska jag ta tag i scrappandet. Har precis framkallat en massa kort som ska hämtas ut imorgon och i julklapp fick jag ett underbart album. Så nu ska jag snart plocka fram min kreativitet i gen, för den har legat på sparlåga ett slag nu. Jag visar min enda scrappade sida, min favorit ;-)

Ha en fortsatt trevlig vecka och gott nytt år!!!
Kram
Paula

3 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort i bloggen kära Paula! Den passar dig riktigt bra.

    Kul idé att lista sina 10 favoriter från det gångna året, du har gjort massor med fint, så jag kan inte välja någon favorit!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. WOW - härliga kort du gjort och vilken kul idé :-)Jag håller med Annika om att det är svårt att välja ut någon favorit.

    Lycka till med skolan när den sätter igång - jag tänker på dig ska du veta och tycker att du är en riktig vardagshjälte!!!

    Kram L8

    SvaraRadera
  3. En 10-lista kanske man skulle göra.
    Ska bi spännande och se dina scrappresultat sedan

    kram am

    SvaraRadera