måndag, november 27, 2006

Måndag igen...

Jaha, så var ännu en helg passerad.

En riktigt härlig helg måste jag säga. Lördagen och söndagen i Köpenhamn har varit två riktigt härliga dagar. Lördagen spenderade vi på Tivoli samt på restaurang med underbar italiensk mat och efter det några timmar på puben. Lite ovant för mig som inte gått ut på VÄLDIGT lång tid. Men oj så kul att sitta och titta på alla pinsamma människor. På söndagen gick vi på Ströget efter en härlig hotellfrukost (det bästa jag vet). Fick shoppat lite småsaker men inget speciellt. Fick dock en fin ring från märket Pilgrim av min make. Den glimmar så vackert på mitt finger.

Sen åkte vi hem. Barnen hade varit som två små änglar. Skönt att dom sköter sig när man är borta i varje fall ;-)

Idag har jag varit hemma från skolan pga. yrselanfall. Fick ett igår kväll som resulterade i ett ordentligt illamående och ett hastigt besök på toan. Har mått lite bättre idag men känner fortfarande av det. Har känt detta lite till och från den senaste veckan. Men jag hoppas att det snart ger med sig. Kanske skulle börja gå och lägga mig i tid på kvällarna. Kroppen tycker troligtvis inte att 6 timmars osammanhängande sömn är tillräckligt.

Imorgon är jag ledig och ska, om jag mår bra, pyssla hela dagen. Ska ju sälja kort på en marknad nästa helg och det kan ju bra att ha med sig något att sälja då =).

Sist fick ni föresten verkligen se favoriter i repis. Min mor påpekade att jag haft ena julkortet redan sist jag skrev i bloggen. Snacka om att ha koll på läget. Ja, ja, nu har ni verkligen sett det i varje fall =).

Kram på er!

Paula

3 kommentarer:

  1. Och därför får vi inte se några denna gång, eller?
    Fram med lite kort nu, du har gjort sååå många fiiiiina så visa dom du.
    Kramis mammsen

    SvaraRadera
  2. Klart att du ska visa upp alla dina underbara kort!

    Låter inget bra med yrsel, hoppas att du mår bättre nu!
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Men det visar ju bara hur noga hon läser din blogg - eller hur :-)

    Kram L8

    SvaraRadera