fredag, november 24, 2006

Barnledigt

Nu har jag varit lite slarvigare med att uppdatera här denna veckan. Har varit lite mycket i skolan, för första gången sedan jag började min utbildning i augusti så har jag inte haft en enda ledig dag denna veckan.

Dagen har efter lektionernas slut ängnats åt att städa och tvätta. I morgon åker nämligen jag och mannen till Köpenhamn över natten med två kompisar. Det ska bli underbart att få åka bort och bara umgås med vuxna. Min pappa och hans fru kommer att bo hemma hos oss och passa barnen, så det var verkligen lägligt att finputsa lite här hemma =) .

Pysslandet har det varit dåligt med denna veckan så därför får ni hålla till godo med några gamla godingar ;-)


Sen vill jag passa på att tacka för alla underbara kommentarer jag fått från både kända och okända. Tack, det värmer =) .
Ha nu en riktigt härlig helg, det ska jag ha =)
Kram
Paula

4 kommentarer:

  1. Den nedersta är ju en favorit i repris! ;-) Och prinskortet så läckert med sömmarna! Ha en trevlig helg! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en regnfri helg dag i Köpenhamn, här regnar det för fullt :-) Är ju lite roligare att traska runt då.

    Roligt att få se dina fina kort

    kram am

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt skön helg i Köpenhamn! Dina kort är så fina och jag är så glad att du skaffat en blogg där du kan visa upp dem.

    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Alla dina kort är konstverk i riktig Paula stil, älskar dem :-)

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera