lördag, november 18, 2006

Lite lördagspyssel

Jösses, vad duktig jag har varit på att uppdatera här. Troligtvis är det nyhetens behag, så vänj er inte för mycket.

Idag har min stora tjej varit iväg hos sin mormor hela dagen och jag har faktiskt haft sån framförhållning att jag har bakat Lussebullar. Jag och min man är iväg hela nästa helg i Köpenhamn så då blir det inte gjort något och helgen därpå är det ju 1:a advent och då vill jag ha bullarna. Så därför fick det bakas idag. Goda blev dom också. Gjorde inga katter utan med en kanel/apelsin-fyllning istället. Mums!

Har fått pysslat lite grann också. Inte så mycket som jag hade önskat men några kort har det allt blivit.


Här var några smakprover =).

Nä, nu är det lite mysdag med familjen. Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram
Paula

6 kommentarer:

  1. Jag har mys med din lilla fisa, hon är den goaste som finns när hennes mamma är borta.
    Sicka julkort du har gjort och bakat med.....till mig???
    Skulle väl inte tro det. :-)
    Kramis så kanske ni får tillbaka dottra eran imorrn.

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilka härliga julkort du har gjort!

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Ni är så himla duktiga du och mor din!:)
    Det är så kul att kika in,man blir så pysselsugen men inser att man inte alls har så mkt fantasi som er!:)

    Många kramar!

    SvaraRadera
  4. Åh vilka fina julkort! Enkla och strikta i bästa Paula stil.

    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Åh så fina julkort! Det nedersta blev mitt favvo! Här skulle jag inte våga baka lussebullar redan nu! Det tar slut innan man hinner stoppa dem i frysen.... Vi brukar få baka 4 ggr för att ha några att bjuda på på julafton... :-)
    Kramis!

    SvaraRadera
  6. Nu har jag tittat på ALLA dina julkort och de är ju så mysiga. Jag kommer verkligen i julstämning!

    Kram på dig
    Lotta

    SvaraRadera