fredag, november 17, 2006

Lugnet är här

Ja, nu har lugnet infunnit sig i hela huset. Mannen är på jobbet och barnen på dagis. Så nu ska jag pyssla. Har fram till 13:30 på mig sen är dags att börja hämta hem barnen igen.

Ska dessutom försöka få lite ordning i vårt vardagsrum som vi målat om och köpt en del nya möbler till. Men det får komma i andra hand.

Jag fick en beställning till igår på ett dopkort så det blev inget julpyssel. Men jag fick ihop beställningskortet igår kväll i varje fall med mycket Bling Bling. Så här blev det:

Nä, mina vänner, nu bär det av mot pysselbordet!!
Ha en bra dag och helg!
/Paula

3 kommentarer:

  1. Jag hittade in till dej via netha.

    Vad snygga kort du gör!!!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vad fina kort du gjort!
    Skoj med lite beställningar ibland.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  3. Du är ju fantastisk på det här med barnkort! Ska bli så roligt att se alla dina fina julkort.

    kram Annika

    SvaraRadera