tisdag, november 23, 2010

Sjuka barn

Idag har jag massor att göra, jag har tre olika företag som jag jobbar med hemifrån och då blir det mycket att göra ibland. Idag vaknade Ville så klart snuvig och hostig med ett uns av krupp. Det blev bara att låta honom vara hemma. Han var lika lite förtjust av detta som jag då snön vräkt ner inatt. Men med lite lockande med TV m.m. så verkar han ganska nöjd ändå och helt bra mår han ju inte. Jag jobbar så effektivt jag kan men så klart kommer jag inte hinna med allt som jag skulle men jag får nog gjort det nödvändigaste i varje fall.

 

I dag bjuder jag på ett av de få julkort jag hunnit med i år. Lånade stämpeln från mamma och motivet är målat med Copics. Ett vädigt enkelt kort men jag tycker inte man behöver så mycket när motivet är så stort och härligt.

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Hoppas att Ville snart är pigg igen, så han kan vara ute och leka i snön.

    Supersött kort!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. 3 företag ??? Jag måste ha missat minst ett... Kul att se lite aktivitet i bloggen med och så skulle det vara kul att snart få till en träff igen, tycker du inte ?
    Kram på dig !

    SvaraRadera
  3. Vilket fint julkort och tomten han har nog ätit gröt på mer än ett ställe ;)
    Nu har du fått en liten award i min blogg :)
    kram

    SvaraRadera